logo-faktura-pl
  • Baza wiedzy
  • Zaloguj się
  • O systemie

Samouczek

  • Widoki na listach w systemie – zapisanie filtrów i układu kolumn

Podstawowa konfiguracja systemu

  • Dopiero zaczynasz przygodę z Faktura.pl? Sprawdź ten wpis!
  • Widoki na listach w systemie – zapisanie filtrów i układu kolumn
  • Opiekun Klienta – jak znaleźć jego dane?
  • Pomoc techniczna / Wsparcie / Support
  • Jak zalogować do systemu?
  • Jak zmienić hasło w systemie?
  • Jak zresetować hasło w systemie?
  • Jak odblokować konto użytkownika?
  • Co się stanie, gdy usunę użytkownika?
  • Kto może logować się do systemu / firmy i jak to zmienić?
  • Gdzie znajduje się historia logowań użytkowników do systemu?
  • Dodawanie nowej firmy do systemu
  • Jak przypiąć pracowników do nowej firmy? / Jak przenieść pracowników do nowej firmy?
  • Jak włączyć / wyłączyć moduły w systemie
  • Jak skonfigurować widok list / kolumn?
  • Jak ustawić branding?
  • Jak zmienić motyw w systemie na ciemny / jasny (dark mode / light mode)?
  • Baza wiedzy na dashboardzie – do czego służy, jak dodać plik / folder?
  • Moduł Zadań
  • Sekcje zadań w widgecie Zadania
  • Gdzie znajdę faktury za korzystanie z systemu?
  • Gdzie można znaleźć fakturę proformę do opłacenia?
  • Jak zmienić dane firmy, na które wystawiane są faktury za korzystanie z systemu?
  • Logowanie dwuetapowe do systemu
  • Jak dodać powiadomienia dla nowego użytkownika?
  • Jak masowo wysłać maile?
  • Tworzenie i korzystanie z szablonów wiadomości/e-maili
  • Znaczniki wydruków w systemie
  • Jak sprawdzić historię zmian na obiektach?
  • Bezpieczeństwo
  • Czyszczenie pamięci podręcznej/cache
  • Wspierane przeglądarki

FAQ samouczek

  • ID firmy w systemie
  • Dlaczego nie przychodzą powiadomienia?
  • Jak wyszukać atrybuty na listach?
  • Jak dodać kolejną opcję w liście rozwijanej w atrybucie?
  • Czy można dodać atrybuty na umowie z Klientem?
  • Czy w ramach 1 subskrypcji można dodać wiele firm?
  • Stopka maila: Stopka w mailu wysyłanym z systemu – Konfiguracja
  • Jak sprawdzić kto edytował umowę? Dlaczego umowa różni się od jej pierwotnej wersji?
  • Dlaczego użytkownik / administrator nie widzi pracowników o określonym statusie?
  • Jak zdefiniować indywidualną numerację (serię) dla różnych typów dokumentów?
  • Masowe dodawanie i usuwanie opiekunów / przełożonych pracowników z działów / Klientów / projektów / rekrutacji
  • Notatki w systemie: Zarządzanie widocznością i tłumaczenie

Użytkownicy

  • Jak zalogować do systemu?
  • Jak zresetować hasło w systemie?
  • Jak zmienić hasło w systemie?
  • Jak odblokować konto użytkownika?
  • Co się stanie, gdy usunę użytkownika?
  • Kto może logować się do systemu / firmy i jak to zmienić?
  • Gdzie znajduje się historia logowań użytkowników do systemu?
  • Domyślny dostęp do plików dla wybranych ról w systemie
  • Jak dodać powiadomienia dla nowego użytkownika?
  • Jak nadać uprawnienia użytkownikowi do wielu firm (z takimi samymi / różnymi uprawnieniami)?
  • Dodawanie / edycja kont pracowniczych z dostępem do wielu firm a uprawnienia operatora
  • Dlaczego użytkownik / administrator nie widzi pracowników o określonym statusie?

Nowości

  • Nowości 24.09.2025
  • Nowości 17.09.2025
  • Nowości 11.09.2025
  • Nowości 04.09.2025
  • Nowości w module mieszkań
  • Nowości 27.08.2025
  • Nowości 25.08.2025
  • Nowości 18.08.2025
  • Nowości 11.08.2025
  • Nowości 04.08.2025
  • Nowości 22.07.2025
  • Zmiany w profilu pracownika i kandydata – nowy, bardziej intuicyjny widok
  • Nowości 03.07.2025
  • Nowy moduł: Obsługa delegacji i oddelegowań
  • Nowości 03.06.2025
  • Zmiany w zakresie legalizacji cudzoziemców
  • Praca zdalna okazjonalna – konfiguracja i działanie
  • Własne rodzaje nieobecności i pracy
  • Nowości 18.05.2025
  • Nowości 14.04.2024
  • Nowości 8.04.2025
  • Nowości 19.03.2025
  • Przebudowa formularzy, ankiet oraz grup
  • Nowości 4.03.2025
  • Nowości 25.02.2025
  • Nowości 18.02.2025
  • Nowości 30.01.2025
  • Nowości 22.01.2025
  • Nowości 15.01.2025
  • Generowanie PITów za 2024r.
  • Nowości 15.12.2024
  • Nowości 10.12.2024
  • Nowości 20.11.2024
  • Nowości 13.11.2024
  • Nowości 07.11.2024
  • Nowości 4.11.2024
  • Nowości 22.10.2024
  • Nowości 8.10.2024
  • Nowości 3.10.2024
  • Nowości 30.09.2024
  • Nowości 24.09.2024
  • Nowości 18.09.2024
  • Nowości 11.09.2024
  • Nowości 8.09.2024
  • Nowości 26.08.2024
  • Nowości 21.08.2024
  • Nowości 12.08.2024
  • Nowości 28.07.2024
  • Nowości 21.07.2024
  • Nowości 09.07.2024
  • Nowe listy w systemie
  • Przebudowa modułu przedmiotów
  • Nowości 30.06.2024
  • Nowości 18.06.2024
  • Nowości 13.06.2024
  • Nowości 3-5.06.2024
  • Nowości 27.05.2024
  • Nowości 8.05.2024
  • Nowości 24.04.2024
  • Nowości 09.04.2024
  • Nowości 24.03.2024
  • Nowości 17.03.2024
  • Nowości 12.03.2024
  • Nowości 6.03.2024
  • Nowości 29.02.2024
  • Nowości 27.02.2024
  • Nowości 20.02.2024
  • Nowości 12.02.2024
  • Nowości 26.01.2024
  • Nowości 24.01.2024
  • Nowości 26.11.2023
  • Lista płac dla zaliczek i autokorekty
  • Nowości 3.01.2024
  • Nowości 18.12.2023
  • Nowości 12.12.2023
  • Nowości 6.12.2023
  • Nowości 3.12.2023
  • Nowości 29.11.2023
  • Czy Faktura.pl zostanie dopasowana do KSeF (Krajowy System e-Faktur)?
  • Nowości 16.11.2023
  • Nowości 9.11.2023
  • Nowości 6.11.2023
  • Nowości 12.10.2023
  • Nowości 10.10.2023
  • Nowości w module rozliczeń 5.10.2023
  • Nowości 25.09.2023
  • Nowości 19.09.2023
  • Nowości 14.09.2023
  • Nowości 12.09.2023
  • Nowości 5.09.2023
  • Nowości 21.08.2023
  • Nowości 7.08.2023
  • Nowości 27.07.2023
  • Nowości 25.07.2023
  • Nowości 24.07.2023
  • Nowości 11.07.2023
  • Nowości 6.07.2023
  • Nowości 04.07.2023 [zmiana z 3.07]
  • Nowości 06.2023
  • Widoki na listach w systemie – zapisanie filtrów i układu kolumn
  • Masowa edycja czasu pracy z poziomu dashboardu rozliczeń
  • Definiowanie indywidualnych stawek pracownika
  • Nowe komponenty w systemie Faktura.pl w dniu 26.05.2023
  • Zmiany w kalendarzach pracy w dniu 26.05.2023
  • Widget RCP – zmiany w dniu 26.05.2023
  • Ważne zmiany w module ewidencji czasu pracy w systemie Faktura.pl
  • Nowości 05.2023
  • Nowości 04.2023
  • Nowości 02.2023
  • Nowości 01.2023
  • Nowości 12.2022
  • Nowości 07.2022
  • Nowości 09.2022
  • Nowości 10.2022
  • Nowości 11.2022
  • Nowości 05.2022
  • Nowości 06.2022
  • Nowości 03.2022
  • Nowości 04.2022
  • Nowości 02.2022
  • Nowości 11.2021
  • Nowości 01.2022
  • Nowości 07.2021
  • Nowości 08.2021
  • Nowości 08.2022
  • Nowy interfejs systemu
  • Nowości 12.2021
  • Nowości 10.2021
  • Nowości 09.2021
  • Nowości 03.2021

Konfiguracja

  • Nowe listy w systemie – wdrożenie nowych kolumn i zmiany w nazewnictwie

Ogólna konfiguracja systemu

  • Nowe listy w systemie – wdrożenie nowych kolumn i zmiany w nazewnictwie
  • Konfiguracja walut obcych w systemie
  • Przekierowanie systemu Faktura.pl na własną domenę
  • Jak skonfigurować formularze? Jak dodać pola / atrybuty na profilach obiektów w systemie?
  • Co to są statusy i jak je konfigurować?
  • Konfiguracja powiadomień w systemie
  • Uprawnienia i role w systemie (Rola Administrator, Użytkownik, Pracownik, Kandydat, Klient, Partner handlowy)
  • Portal Pracowniczy – Konfiguracja – Dostęp pracownika – Samoobsługa pracownicza
  • Integracja systemu / kalendarza z Google Calendar & Google Meet
  • Kto dostaje powiadomienia, gdy pracownik zgłosi chęć zmiany danych osobowych lub zgłosi wpisy grafikowe?
  • Jak dodać użytkownika do systemu? Jak zmienić użytkownika na innego? Jak usunąć konto pracownika / użytkownika / partnera
  • Szablony uprawnień użytkowników
  • Checklisty w systemie – jak je skonfigurować i jak na nich pracować?
  • Stanowisko – Lista stanowisk w systemie i dodawanie stanowiska
  • Jak dodać tagi w ustawieniach i na obiektach?
  • Jak przetłumaczyć atrybuty / pola własne [Tłumaczenie artybutów / pól własnych / systemu]
  • Poczta E-mail: Jak skonfigurować pocztę email w systemie?
  • Tworzenie i korzystanie z szablonów wiadomości/e-maili
  • Konfiguracja wysyłki SMS [SMSapi / SerwerSMS]
  • Formularz zapotrzebowania
  • Stawka wypadkowa – gdzie zdefiniować?
  • Integracja z Autenti: konfiguracja podpisu elektronicznego
  • Domyślny dostęp do plików dla wybranych ról w systemie
  • Logowanie dwuetapowe do systemu
  • Bezpieczeństwo

Wydruki

  • Wydruki / szablony dokumentów i maili w systemie
  • Znaczniki wydruków w systemie
  • Jak dodać numer strony na wydruku umowy?
  • Paski wynagrodzeń: Pobieranie, konfiguracja i udostępnianie na portalu pracowniczym
  • Jaki znacznik trzeba dodać, aby na umowie pojawiała się osoba, która dodała umowę?
  • Jak wygenerować CV Opiekunki dla Klienta?

Wielofirmowość

  • Dodawanie nowej firmy do systemu
  • Dodawanie / edycja kont pracowniczych z dostępem do wielu firm a uprawnienia operatora
  • Jak dodać umowę zlecenie na jednej firmie, a umowę o pracę na drugiej firmie?
  • Jak przypiąć pracowników do nowej firmy? / Jak przenieść pracowników do nowej firmy?
  • Czy można zmienić firmę, na której zostały dodane zezwolenia, aby móc edytować to zezwolenie na drugiej firmie?
  • Jak nadać uprawnienia użytkownikowi do wielu firm (z takimi samymi / różnymi uprawnieniami)?
  • Kopiowania ustawień z jednej firmy na pozostałe

FAQ Konfiguracja

  • Dlaczego użytkownik / administrator nie widzi pracowników o określonym statusie?
  • Dlaczego nie przychodzą powiadomienia?
  • Czy w systemie zapisze się informacja o tym, że wysyłaliśmy do pracownika / kandydata / Klienta E-mail lub SMS?
  • Czy można robić backup bazy danych?
  • Powiadomienia o kończących się zgodach RODO
  • Jak zmienić numerację faktur sprzedażowych?
  • Jak podpiąć skrypty z Google Ads / Facebook Pixel itp. do formularzy aplikacyjnych?

Integracje, import, eksport

  • Integracja systemu z komunikatorem Slack (urlopy / nieobecności / urodziny)

Integracje

  • Integracja systemu / kalendarza z Google Calendar & Google Meet
  • Integracja systemu z komunikatorem Slack (urlopy / nieobecności / urodziny)
  • Integracje w systemie
  • Integracja z Microsoft Outlook
  • Integracja systemu z PUE ZUS – instrukcja
  • Integracja ze stroną www/widget rekrutacji
  • Formularz zapotrzebowania
  • Integracja z Autenti: konfiguracja podpisu elektronicznego
  • Jak wysyłać wnioski o legalizację cudzoziemców z systemu – integracja z praca.gov.pl
  • Jak można wysłać SMS do pracownika? Masowa wysyłka SMS
  • Konfiguracja wysyłki SMS [SMSapi / SerwerSMS]
  • Integracja z PowerOffice

Import

  • Import danych do systemu – zbiór zagadnień
  • Importowanie składników na rozliczenia pracownika

Praca w Module Rekrutacji

  • Automatyczne pobieranie leadów z reklam kontaktowych na Facebooku/Instagramie do Faktura.pl
  • Jak dodać rekrutację?
  • Ankiety (aplikacyjne, do zatrudnienia, testy, oceny)
  • Link aplikacyjny – tworzenie i wykorzystanie
  • Jak współdzielić aplikację/profil kandydata Klientowi/Hiring managerowi/osobie nieposiadającej dostępu do systemu?
  • W jaki sposób działa CV Parser?
  • Multiposting rekrutacji – publikowanie ogłoszeń/ rekrutacji na portalach
  • Jak wstawić wideo do formularza aplikacyjnego?
  • Automatyczne przypisywanie opiekunów do kandydatów
  • Faktura.pl Sourcing Plugin – wtyczka do Sourcingu na LinkedIn
  • Integracja systemu / kalendarza z Google Calendar & Google Meet

Eksport

  • Eksport danych w systemie
  • PPK: Jak wyeksportować plik CSV do instytucji finansowej? [Pracownicze Plany Kapitałowe]
  • Faktury kosztowe: jak wyeksportować paczki przelewów do banków?
  • Jak wyeksportować płatności do banku?
  • Czy można robić backup bazy danych?
  • Jak skonfigurować system z Comarch Optima?

Praca w Module ERP

  • Automatyczna aktualizacja opłat lokatorów za mieszkanie
  • Jak dodać mieszkanie?
  • Jak dodać pokój do mieszkania?
  • Jak przypisać pracownika do pokoju w mieszkaniu?
  • Jak dodać opłaty do mieszkania/pokoju?
  • Jak ustawić potrącenia za mieszkanie?
  • Moduł Pism – działanie i konfiguracja
  • Magazyny i przedmioty
  • Domykanie wpisów mieszkaniowych

Konfiguracja Modułu Onboardingu

  • Przygotuj się do wdrożenia Modułu Onboardingu
  • Podstawowa konfiguracja

Konfiguracja Modułu Rekrutacji

  • Automatyczne pobieranie leadów z reklam kontaktowych na Facebooku/Instagramie do Faktura.pl
  • Konfiguracja generowania tytułu rekrutacji
  • Przygotuj się do wdrożenia Modułu Rekrutacji
  • Podstawowa konfiguracja modułu rekrutacji – tu zacznij!
  • Konfiguracja wyglądu formularza aplikacyjnego/rekrutacyjnego
  • Konfiguracja zgód i zarządzanie zgodami / klauzulami
  • Integracja ze stroną www/widget rekrutacji
  • Profilowanie : propozycje kandydatów dopasowanych do rekrutacji
  • Partner rekrutacyjny – pytania i odpowiedzi
  • Skrzynka mailowa w systemie

Praca w Module Onboardingu

  • Jak dodać onboarding?
  • Jak przypisać onboarding pracownikowi?

Raporty Onboarding

  • Raport odpowiedzi z ankiet

Raporty Rekrutacja

  • Liczba kandydatów i pracowników w podziale na opiekunów
  • Raport wejść i aplikacji w czasie
  • Raport źródła aplikacji
  • Raport dzienny z rekrutacji
  • Raport z aplikacji dodanych przez użytkowników
  • Raport z współdzielonych profili

FAQ ERP

  • Priorytet rozliczania przedmiotów / potrąceń / zajęć komorniczych / alimentacyjnych
  • Jaka jest różnica na mieszkaniu w definiowaniu opłaty za lokatora w typie stawki: za dzień, za miesiąc, za okres?
  • Jak zaktualizować adres pracownika z adresem mieszkania?
  • Jak dodać transport dla opiekunki?
  • Raport zajętości mieszkań

CRM

  • Alokacja kosztów (składniki wynagrodzeń / koszty mieszkania) na Klientów / projekty

Praca w Module CRM

  • Projekty – Proces tworzenia zapotrzebowania na pracowników, rekrutacji pracowników oraz planowania ich pracy u Klientów / pracodawców użytkowników
  • Profil Klienta – funkcjonalności
  • Zarządzanie bazą klientów
  • Czym są oferty w module Klienci?
  • Czym są projekty w systemie?
  • Wystawianie faktury przychodowej / Proformy / Rozliczanie Klientów
  • Faktura zaliczkowa i wystawienie faktury końcowej
  • Formularz zapotrzebowania
  • Realizacja zapotrzebowania na projekcie
  • OCR faktur i elektroniczny obieg faktur (workflow)

FAQ CRM

  • Jak sprawdzić pracowników powiązanych z Klientem?
  • Na jakiej podstawie tworzy się rozliczenie klienta?
  • Jak wprowadzić kilka adresów (miejsc pracy, korespondencyjnych) dla jednego Klienta?
  • Jak znaleźć informacje o historii aktywności na stanowisku u Klienta?
  • Czy można w systemie wystawić notę księgową do faktury?
  • Jak wygenerować CV Opiekunki dla Klienta?
  • Jak zarządzać zmianami Opiekunek?

FAQ Rekrutacja

  • Dlaczego na formularzu aplikacyjnym nie pojawiają się informacje/pola? [widoczność pól na rekrutacji]
  • Dlaczego moje rekrutacje/formularze aplikacyjne nie są przetłumaczone na inne języki?
  • Jak sprawdzić efektywność poszczególnych rekruterów?
  • Publikowanie na Facebooku – jak zmienić podgląd formularza aplikacyjnego (linku)?
  • Jak przetłumaczyć formularze aplikacyjne na język ukraiński?
  • Co zrobić, gdy kandydat nie może zaaplikować na formularz aplikacyjny?
  • Dlaczego aplikacje na rekrutacji się nie pojawiają mimo, że licznik na górze pokazuje, że istnieją
  • Powiadomienia o kończących się zgodach RODO
  • Jak wygenerować CV Opiekunki dla Klienta?
  • Jak dostosować ankietę aplikacyjną do stanowiska / rekrutacji (np. dla Opiekunki)?
  • Publikacja oferty na infopraca.pl – czym jest ID szaty graficznej?

Pracownicy

  • Dokumentacja pracownicza / Baza pracowników – akta osobowe w systemie
  • Baza pracowników i profil pracownika

Praca w Module Pracownicy

  • Baza pracowników i profil pracownika
  • Jak dodać pracownika?
  • Praca z Modułem Działy
  • Filtrowanie listy pracowników / wyszukiwanie pracowników (m.in. po aktywnych umowach, rejestracji w ZUS)
  • Tworzenie konta pracownika
  • Dokumentacja pracownicza / Baza pracowników – akta osobowe w systemie
  • Jak można wysłać SMS do pracownika? Masowa wysyłka SMS
  • Integracja systemu / kalendarza z Google Calendar & Google Meet
  • Obsługa portalu pracowniczego
  • Masowe dodawanie załączników do pracowników/ dodawanie paszportu
  • Przedmioty na pracowniku
  • Dodawanie niepełnosprawności w systemie
  • Jak skonfigurować/zmienić ustawienia kadrowe (dane do rozliczeń) pracowników?
  • Wysyłka ankiet do pracowników / kandydatów

Konfiguracja Modułu Pracownicy

  • Przygotuj się do wdrożenia Modułu Pracownicy
  • Moduł Działy – konfiguracja

Umowy

  • Umowa z pracownikiem – Jak dodać umowę pracownikowi? Jak wystawić umowę? [Wystawianie / generowanie umowy]
  • Jak dodać wypowiedzenie umowy pracownikowi?
  • Jak dodać aneks umowy?
  • Podpis elektroniczny umów
  • Podpis elektroniczny dokumentów
  • Jednostronny podpis elektroniczny załączników
  • Integracja z Autenti: konfiguracja podpisu elektronicznego
  • Jak wysłać umowę na maila pracownika?
  • Jak wydrukować umowę pracownika? Jak pobrać umowę?
  • Schemat składek pracownika [Na pracowniku / umowie / rozliczeniu]
  • Jak wygenerować świadectwo pracy?
  • Dodawanie umowy bliźniaczej w systemie
  • Jak zmienić aktualną stawkę na stanowisku? Konfiguracja stawki wg dat obowiązywania.
  • Odręczny podpis umów

Praca w Module Szkoleń

  • Dla pracownika – Szkolenia – Moduł szkolenia na portalu pracowniczym
  • Szkolenia: Zgłaszanie propozycji szkoleń przez pracowników / przełożonych pracowników
  • Szkolenia na Portalu Pracowniczym
  • Szkolenia: Jak dodać szkolenie i tworzyć listę szkoleń
  • Szkolenia – Dodawanie pracownika do szkolenia
  • Szkolenia – Ankiety – badanie jakości szkolenia

Konfiguracja Modułu Szkoleń

  • Dla pracownika – Szkolenia – Moduł szkolenia na portalu pracowniczym
  • Szkolenia: Zgłaszanie propozycji szkoleń przez pracowników / przełożonych pracowników
  • Szkolenia: Przygotuj się do wdrożenia Modułu Szkoleń
  • Szkolenia: Podstawowa konfiguracja modułu szkoleń
  • Szkolenia: Uprawnienia użytkowników do szkoleń

FAQ Onboarding

  • Dlaczego nie mogę dodać pracownikowi onboardingu?
  • Szkolenie BHP w module onboardingu
  • Ankieta po onboardingu

Zezwolenia podstawowe

  • Jak dodać skierowanie na badania dla pracownika?
  • Sprawozdanie o warunkach pracy Z-10 składane do GUS

Raporty Szkolenia

  • Wkrótce…
  • Szkolenia – Ankiety – badanie jakości szkolenia

Legalizacja cudzoziemców

  • Weryfikacja okresu legalizacji pobytu oraz pracy cudzoziemca
  • Usprawnienia i ostrzeżenia w specyfice zatrudniania cudzoziemców
  • Jak dodać zezwolenie na pracę dla cudzoziemca?
  • Jak wygenerować oświadczenia o powierzenie wykonywania pracy cudzoziemcowi?
  • W którym miejscu mogę wprowadzić pracownikowi okres ruchu bezwizowego?
  • Jak wysyłać wnioski o legalizację cudzoziemców z systemu – integracja z praca.gov.pl
  • Jak dla oświadczenia o pracę dodać powiadomienie o podjęciu/niepodjęciu pracy?
  • Widget zezwolenia / deklaracje na stronie głównej
  • Karta pobytu a legalizacja pobytu i pracy (Wpływ typu dokumentu karty pobytu na legalizację pobytu i pracy cudzoziemca)
  • Legalizacja pobytu i pracy obywateli Ukrainy – dopasowanie systemu do specustawy 12.03.2022
  • Zezwolenie na pracę / Oświadczenie do końca pandemii
  • Legalizacja i zatrudnienie obcokrajowców: przypomnienia w systemie

FAQ Szkolenia

  • Szkolenia: Zgłaszanie propozycji szkoleń przez pracowników / przełożonych pracowników
  • Wkrótce…

Praca w Module Rozliczeń

  • Moduł rozliczania pracowników w systemie (Rozliczanie pracowników / Naliczanie wynagrodzeń)
  • Korekta rozliczenia pracownika
  • Masowe dodawanie zaliczek
  • Definiowanie indywidualnych stawek pracownika
  • Zajęcia komornicze
  • Jak wyeksportować płatności do banku?
  • Dochody z innych źródeł / Rozliczanie się z podatku z małżonkiem
  • Paski wynagrodzeń: Pobieranie, konfiguracja i udostępnianie na portalu pracowniczym
  • Podgląd zapisu obliczeń ekwiwalentu za niewykorzystany urlop oraz odprawy
  • Jak potrącić zaliczkę u pracownika, który został już rozliczony?
  • Masowa aktualizacja stawek – zwiększenie minimalnego wynagrodzenia za pracę
  • Priorytet rozliczania przedmiotów / potrąceń / zajęć komorniczych / alimentacyjnych
  • Uwzględnianie premii w podstawie chorobowego
  • Jak rozliczyć pracownikowi delegacje?
  • PITY pracowników – PIT-11 / IFT-1R – Deklaracje do Urzędu Skarbowego (US) * PIT
  • Konfiguracja kwoty wolnej od podatku (zmiany Polskiego Ładu – od 1 stycznia 2023)

Raporty Pracownicy

  • Liczba kandydatów i pracowników w podziale na opiekunów
  • Wkrótce

Konfiguracja Modułu Rozliczeń

  • Konfiguracja walut obcych w systemie
  • Stawki w systemie – konfiguracja
  • Stawki: Konfiguracja zależności stawek
  • Stawki indywidualne – Konfiguracja stawek indywidualnych na pracowniku
  • Przygotuj się do wdrożenia Modułu Rozliczeń
  • Paski wynagrodzeń: Pobieranie, konfiguracja i udostępnianie na portalu pracowniczym
  • Świadczenie za czas choroby
  • Wynagrodzenie za czas urlopu i ekwiwalent za urlop wypoczynkowy
  • Stawka wypadkowa – gdzie zdefiniować?

FAQ Pracownicy

  • Jak dodać bazę wiedzy tak, żeby była widoczna dla pracownika?
  • Jak wybrać na liście pracowników tylko tych, którzy mają status aktywny?
  • Stan zatrudnienia na wybrany dzień – jak sprawdzić?
  • Na liście pracowników pojawiają się kandydaci / użytkownicy. Nie widzę użytkownika na liście pracowników. Jak to zmienić?
  • Jak przypiąć pracowników do nowej firmy? / Jak przenieść pracowników do nowej firmy?
  • Jak zaktualizować adres pracownika z adresem mieszkania?
  • Czy w systemie zapisze się informacja o tym, że wysyłaliśmy do pracownika / kandydata / Klienta E-mail lub SMS?
  • Dodawanie / edycja kont pracowniczych z dostępem do wielu firm a uprawnienia operatora
  • Na jakiej podstawie działają propozycje scalania pracowników / Walidacja duplikatów przy imporcie?
  • Gdzie znajduje się karta wynagrodzeń pracownika?
  • Czy można pobrać dane pracowników do Optimy?
  • Jak zmienić podstawę do zwolnienia chorobowego?
  • Dlaczego zaliczka pracownika nie pokazuje się w deklaracji DRA?
  • Gdzie włączyć naliczanie Funduszu Pracy?

Raporty Rozliczenia

  • Wkrótce

FAQ Umowy

  • Jak ustawić na różnych umowach różne dane do rozliczeń?
  • Jak zmienić na aneksie stawkę pracownika?
  • Czy użytkownik może usunąć umowę dodaną przez innego użytkownika?
  • Jak zaznaczyć na umowie zlecenie zatrudnienie u innego pracodawcy?
  • Jak sprawdzić kto edytował umowę? Dlaczego umowa różni się od jej pierwotnej wersji?
  • Jak znaleźć umowy z wybraną datą aktywności, stawką, składkami dla umowy, typem umowy, nazwą stanowiska?
  • Jak sprawdzić na umowie jakie składki są naliczane?
  • Jak ustawić powiadomienie o kończących się umowach?
  • Dlaczego, dodając umowę pracownikowi, nie wyświetlają się stanowiska ?
  • Zmiana stanowiska w umowie, do której zostały dodane wpisy grafikowe
  • Jak dodać umowę zlecenie na jednej firmie, a umowę o pracę na drugiej firmie?
  • Czy można pobrać dane pracowników do Optimy?
  • Jaki znacznik trzeba dodać, aby na umowie pojawiała się osoba, która dodała umowę?

FAQ Rozliczenia

  • Stawka o typie premia roczna
  • Jak wygenerować listę płac?
  • Jak wpisać pracownikowi wypłacony ekwiwalent?
  • Stan zatrudnienia na wybrany dzień – jak sprawdzić?
  • Jak edytować siatkę godzin (I krok rozliczeń), po przejściu do kolejnych kroków?
  • Schemat składek pracownika [Na pracowniku / umowie / rozliczeniu]
  • Jak zmienić schemat składek na rozliczeniu (np. gdy zleceniobiorca stracił / otrzymał status studenta, a został wzięty pod uwagę przy rozliczeniach) ?
  • Pracownik kończy 26 lat w trakcie miesiąca: czy powinien naliczać się podatek dochodowy? [PIT 0]
  • Gdzie znajduje się karta wynagrodzeń pracownika?
  • Jak ustawić na różnych umowach różne dane do rozliczeń?
  • Czy przy masowej wysyłce rachunków do pracowników, każdy pracownik otrzyma tylko swój rachunek?
  • Jak dodać pracownikowi przedmiot, który jest podstawą opodatkowania?
  • Jak dodać zwrot, który jest opodatkowany?
  • Jak usunąć zobowiązania oznaczone jako zapłacone pracownikowi?
  • Obliczanie chorobowego w pierwszym miesiącu pracy
  • Dlaczego miesiąc nie wliczył się do podstawy chorobowego? Kiedy wynagrodzenie wlicza się do chorobowego?
  • Jak zmienić podstawę do zwolnienia chorobowego?
  • Dlaczego zasiłek chorobowy się nie naliczył?
  • Dlaczego zaliczka pracownika nie pokazuje się w deklaracji DRA?
  • Jak pobrać rachunki do listy płac?
  • Jak zaznaczyć ograniczenie wartości potrącenia ze strony wierzyciela na zajęciu komorniczym?
  • Jak zaznaczyć 50% ograniczenia wartości potrącenia ze strony wierzyciela na zajęciu komorniczym?
  • Czy należy rozliczać pracownika, którego wypłata ze względu na zasiłek chorobowy wynosi 0?
  • Gdzie znaleźć wykaz potrąceń z listy płac?
  • Gdzie włączyć naliczanie Funduszu Pracy?
  • Importowanie składników na rozliczenia pracownika

FAQ Legalizacja cudzoziemców

  • Masowe dodawanie załączników do pracowników/ dodawanie paszportu
  • Jak dodać szablon danych zezwolenia?
  • Dlaczego wygenerowane oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy / zezwolenie na pracę nie zapisało się na praca.gov.pl ?
  • Dlaczego na oświadczeniu pojawia się niewłaściwy urząd pracy? Gdzie ustawić domyślny urząd pracy?
  • Gdzie są dostępne wszystkie dokumenty legalizujące pobyt i pracę?
  • Czy można zmienić firmę, na której zostały dodane zezwolenia, aby móc edytować to zezwolenie na drugiej firmie?

Praca w module Elektroniczne wnioski urlopowe

  • Projekty – Proces tworzenia zapotrzebowania na pracowników, rekrutacji pracowników oraz planowania ich pracy u Klientów / pracodawców użytkowników
  • Zgłoszenia pracowników – Lista (Rejestracja czasu pracy / Wnioski urlopowe)
  • Elektroniczne wnioski urlopowe: Podstawowa instrukcja konfiguracji i działania
  • Niestandardowy wymiar urlopu – konfiguracja
  • Kalendarz pracy na portalu pracowniczym – zgłaszanie godzin pracy i nieobecności
  • Integracja systemu z komunikatorem Slack (urlopy / nieobecności / urodziny)
  • Urlopy dla rodziców (macierzyński, rodzicielski i wychowawczy)

Konfiguracja Elektroniczne wnioski urlopowe

  • Przyznawanie pracownikowi urlopu wypoczynkowego / dodatkowego z uwagi na niepełnosprawność
  • Elektroniczne wnioski urlopowe: Podstawowa instrukcja konfiguracji i działania
  • Niestandardowy wymiar urlopu – konfiguracja
  • Konfiguracja i korekta urlopu pracownika
  • Ścieżki akceptacji wpisów grafikowych / wniosków urlopowych / nieobecności / chorobowych
  • Rozkład dni wolnych w module Ewidencji czasu pracy
  • Integracja systemu z komunikatorem Slack (urlopy / nieobecności / urodziny)

Raporty Elektroniczne wnioski urlopowe

  • Raport limitów i wykorzystania nieobecności oraz wypłaconych ekwiwalentów / Stan urlopów
  • Zgłoszenia pracowników – Lista (Rejestracja czasu pracy / Wnioski urlopowe)
  • Ewidencja czasu pracy i nieobecności – raport wpisów
  • Raport wykorzystanych urlopów i ekwiwalentów
  • Raport Ewidencja nieobecności

FAQ Elektroniczne wnioski urlopowe

  • Usuwanie urlopu i nieobecności przez pracownika i administratora

Ewidencja czasu pracy

  • Grafik pracownika i kalendarz własny

Elektroniczne wnioski urlopowe

  • Integracja systemu z komunikatorem Slack (urlopy / nieobecności / urodziny)

Rozliczenia

  • Masowa aktualizacja stawek – zwiększenie minimalnego wynagrodzenia za pracę
  • Masowe dodawanie zaliczek

Praca w Module Faktury

  • Faktury – Weryfikacja kontrahentów – Biała lista VAT & System VIES
  • Wystawianie faktury przychodowej / Proformy / Rozliczanie Klientów
  • Faktura zaliczkowa i wystawienie faktury końcowej
  • Czy można w systemie wystawić notę księgową do faktury?
  • Faktury kosztowe: jak wyeksportować paczki przelewów do banków?
  • Opłaty na mieszkaniu na fakturze kosztowej
  • Moduł zamówienia
  • OCR faktur i elektroniczny obieg faktur (workflow)

FAQ Faktury

  • Jak włączyć Split Payment na fakturze?
  • Jak zdefiniować indywidualną numerację (serię) dla różnych typów dokumentów?
  • Jak zmienić numerację faktur sprzedażowych?

Praca w module Ewidencji czasu pracy

  • Praca zdalna okazjonalna – konfiguracja i działanie
  • Plan urlopów – konfiguracja i tworzenie planów w systemie
  • Projekty – Proces tworzenia zapotrzebowania na pracowników, rekrutacji pracowników oraz planowania ich pracy u Klientów / pracodawców użytkowników
  • Podpowiadanie długości urlopu rodzicielskiego
  • Uzupełnianie grafiku pracy normą
  • Zgłoszenia pracowników – Lista (Rejestracja czasu pracy / Wnioski urlopowe)
  • Udzielanie dni wolnych na opiekę nad dzieckiem do 14 lat oraz zwolnienia z powodu siły wyższej
  • Jak działa kalendarz pracy?
  • Grafik pracownika i kalendarz własny
  • Widget RCP – konfiguracja i działanie
  • Masowa edycja czasu pracy z poziomu dashboardu rozliczeń
  • Kalendarz zbiorczy
  • Kalendarz pracy na portalu pracowniczym – zgłaszanie godzin pracy i nieobecności
  • Rozkład dni wolnych w module Ewidencji czasu pracy
  • Definiowanie indywidualnych stawek pracownika
  • Niestandardowy wymiar urlopu – konfiguracja
  • Kalendarz pracy: Jak zaplanować pracownika, który pracuje na różne zmiany?
  • Jak wygenerować ewidencję czasu pracy?
  • Urlopy dla rodziców (macierzyński, rodzicielski i wychowawczy)
  • Moduł ewidencji czasu pracy – Grafik pracy – Harmonogram
  • Raportowanie czasu pracy na zadaniach w projektach
  • Konfiguracja i korekta urlopu pracownika
  • Automatyczne planowanie pracy w kalendarzu pracy

Praca w Module Płatności

  • Jak wyeksportować płatności do banku?
  • Jak usunąć zobowiązania oznaczone jako zapłacone pracownikowi?

Konfiguracja Ewidencji czasu pracy

  • Ścieżki akceptacji wpisów grafikowych / wniosków urlopowych / nieobecności / chorobowych
  • Praca zdalna okazjonalna – konfiguracja i działanie
  • Plan urlopów – konfiguracja i tworzenie planów w systemie
  • Rozkład dni wolnych w module Ewidencji czasu pracy
  • Przyznawanie pracownikowi urlopu wypoczynkowego / dodatkowego z uwagi na niepełnosprawność
  • Niestandardowy wymiar urlopu – konfiguracja
  • Widget RCP – konfiguracja i działanie
  • Uzupełnianie grafiku pracy normą
  • Konfiguracja i korekta urlopu pracownika

Raporty Ewidencja czasu pracy

  • Raport „Liczba przepracowanych dni i godzin w podziale na kraje”
  • Raport limitów i wykorzystania nieobecności oraz wypłaconych ekwiwalentów / Stan urlopów
  • Zgłoszenia pracowników – Lista (Rejestracja czasu pracy / Wnioski urlopowe)
  • Ewidencja czasu pracy i nieobecności – raport wpisów
  • Raport wykorzystanych urlopów i ekwiwalentów
  • Raport Ewidencja nieobecności

FAQ Ewidencja

  • Zmiana stanowiska w umowie, do której zostały dodane wpisy grafikowe
  • Jaki czytnik kart kupić aby działał z modułem RCP w systemie? TECHNOLOGIA RFID
  • Wynagrodzenie za czas urlopu i ekwiwalent za urlop wypoczynkowy
  • Usuwanie urlopu i nieobecności przez pracownika i administratora
  • Dlaczego na kalendarzu pracy nie pojawiają się pracownicy i jak ich dodać?
  • Czym jest zapotrzebowanie na kalendarzu pracy? Dodawanie pierwszego zapotrzebowania i planowanie pracowników
  • Kontrola nadgodzin: Jak kontrolować ilość planowanych godzin pracy, aby uniknąć nadgodzin?
  • Dzień wolny za święto. Jak dodać dzień odbioru dnia świątecznego?
  • Jak wpisać pracownikowi wypłacony ekwiwalent?
  • Kalendarze pracy – często zadawane pytania

ZUS

  • ZUS IMIR
  • Jak wygenerować deklarację ZUS pracownikowi?
  • Generowanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUS (ZUA, ZWUA)
  • ZUS RUD – zgłaszanie umów o dzieło do ZUS
  • Jak zgłosić pracownika do w ZUS (ZUS ZUA)?
  • Integracja systemu z PUE ZUS – instrukcja
  • Jak wyszukać deklaracje ZUS i je pobrać?
  • Dlaczego zaliczka pracownika nie pokazuje się w deklaracji DRA?
  • Dlaczego miesiąc nie wliczył się do podstawy chorobowego? Kiedy wynagrodzenie wlicza się do chorobowego?

Urząd Skarbowy

  • PITY pracowników – PIT-11 / IFT-1R – Deklaracje do Urzędu Skarbowego (US) * PIT
  • PIT-4R / PIT-8AR: Generowanie i wysyłka
  • Udostępnianie pracownikowi deklaracji PIT-11 / IFT-1R (email / portal pracownika)
  • Wystawianie deklaracji PIT – jak uzupełnić braki na pracowniku
  • Korekta PIT-11
  • Deklaracje pracownika do Urzędu Skarbowego (US)
  • Jak znaleźć pracowników, u których są braki w uzupełnionych danych np. US?
  • Deklaracja CFR-1
  • Jak wygenerować wniosek NIP-7 z systemu?

PPK

  • Autozapis do PPK w 2023 – Ponowne przystąpienia i rezygnacje. Jak sprawnie to zrobić w systemie?
  • Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) – pytania dot. rozliczeń pracowników
  • Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) w systemie – konfiguracja
  • Jak włączyć PPK na firmie? [Pracownicze Plany Kapitałowe]
  • Jak ustawić PPK (Pracownicze Plany Kapitałowe) na pracowniku?
  • Jak usunąć przystąpienie do PPK? [Pracownicze Plany Kapitałowe]
  • PPK: Gdzie wygeneruję pojedyńcze raporty dotyczące przystąpień / rezygnacji / wznowień / zakończenia zatrudnienia? [Pracownicze Plany Kapitałowe]
  • PPK (Pracownicze Plany Kapitałowe): Gdzie znajdę raport zbiorczy składek?
  • PPK: Jak w Deklaracje > Rejestr przystąpień i rezygnacji znaleźć pracowników, którzy mają deklaracje przystąpienia? [Pracownicze Plany Kapitałowe]
  • Pracownicze plany Kapitałowe: Dlaczego za czas chorobowego nie są naliczane składki PPK?
  • Dlaczego PPK (Pracownicze Plany Kapitałowe) nie naliczyły się w rozliczeniu pracownika?
  • Czym jest „Data aktywności od” w ustawieniach PPK? [Pracownicze Plany Kapitałowe]
  • Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK): Jak znaleźć pracowników, którym naliczyło się PPK w wybranym okresie?
  • PPK: Jak wyeksportować plik CSV do instytucji finansowej? [Pracownicze Plany Kapitałowe]

Raporty

  • Raport do WUP (Wojewódzkiego Urzędu Pracy)
  • Raport „Liczba przepracowanych dni i godzin w podziale na kraje”

Praca w Module Raporty

  • Raporty w systemie/ raporty zdefiniowane
  • Raporty niestandardowe
  • Raport do WUP (Wojewódzkiego Urzędu Pracy)
  • Raport „Liczba przepracowanych dni i godzin w podziale na kraje”

FAQ Raporty

  • Raport wykorzystanych urlopów i ekwiwalentów
  • Gdzie można zobaczyć masowo urlopy wszystkich pracowników? [Raport urlopów i ekwiwalentów]
  • Jak wygenerować raport aktywności użytkownika?
  • PPK (Pracownicze Plany Kapitałowe): Gdzie znajdę raport zbiorczy składek?
  • PPK: Jak wyeksportować plik CSV do instytucji finansowej? [Pracownicze Plany Kapitałowe]
  • Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK): Jak znaleźć pracowników, którym naliczyło się PPK w wybranym okresie?
  • PPK: Jak w Deklaracje > Rejestr przystąpień i rezygnacji znaleźć pracowników, którzy mają deklaracje przystąpienia? [Pracownicze Plany Kapitałowe]
  • PPK: Gdzie wygeneruję pojedyńcze raporty dotyczące przystąpień / rezygnacji / wznowień / zakończenia zatrudnienia? [Pracownicze Plany Kapitałowe]
  • Gdzie znaleźć wykaz potrąceń z listy płac?
  • Jak sprawdzić efektywność poszczególnych rekruterów?
  • Raport z współdzielonych profili
  • Raport z aplikacji dodanych przez użytkowników
  • Raport dzienny z rekrutacji
  • Raport wejść i aplikacji w czasie
  • Raport źródła aplikacji
  • Sprawozdanie o warunkach pracy Z-10 składane do GUS
  • Gdzie znaleźć raport o przeciętnym zatrudnieniu pracowników
  • Czy można pobrać dane pracowników do Optimy?
  • Raport zajętości mieszkań
  • Raport rotacji

Dla pracownika

  • Logowanie się pracownika do portalu pracowniczego
  • Ustawienia konta pracownika na portalu pracowniczym
  • Dane osobowe pracownika – podgląd / edycja na portalu pracowniczym
  • Aktywne onboardingi na portalu pracowniczym
  • Kalendarz pracy na portalu pracowniczym – zgłaszanie godzin pracy i nieobecności
  • Moduł umowy na portalu pracowniczym
  • Moduł deklaracje na portalu pracownika (PITy / IFT-1R)
  • Moduł przedmioty na portalu pracowniczym
  • Moduł wynagrodzenia – pasek płacowy na portalu pracowniczym
  • Moduł rekrutacje na portalu pracowniczym
  • Dla pracownika – Szkolenia – Moduł szkolenia na portalu pracowniczym
  • Moduł załączniki na portalu pracowniczym
  • Dane firmy na portalu pracowniczym
  • Moje zgłoszenia na portalu pracowniczym
  • Baza dokumentów na portalu pracowniczym
  • Zadania na portalu pracowniczym
View Categories
  • Home
  • Baza wiedzy
  • Nowości
  • Nowości 05.2022

Nowości 05.2022

04.05.2022 #

Zmiany w konfiguracji urlopów rodzicielskich oraz wychowawczych #

W Pracownicy > Lista pracowników > Dany pracownik > Grafik, podczas dodawania urlopu rodzicielskiego oraz wychowawczego należy wybrać podstawę prawną i numer części urlopu – dane te są niezbędne do prawidłowego wystawienia świadectwa pracy. Pokazywane jest również pole pomocnicze „data złożenia wniosku”:

Dodatkowo należy obowiązkowo wskazać dzieci (dotyczy to urlopu rodzicielskiego, wychowawczego, ojcowskiego i macierzyńskiego). Jeżeli dzieci nie zostały dodane do systemu, pokazana zostanie informacja z linkiem, który przenosi na pracownika do sekcji „Członkowie rodziny”:

Usprawnienia widokowe na kalendarzach pracy #

W CRM > Projekty > Dany projekt, zostały rozróżnione wpisy planu z innych projektów (przy pomocy różnych kolorów):

Podczas edytowania planu pokazywany jest pracownik oraz status wpisu (analogicznie, jak na edycji godzin pracy):

Na Kalendarzu pracy, podczas edycji oraz dodawania wpisów grafikowych o typie „Plan”, dodana została nowa opcja „Uzupełnij brakujące zapotrzebowanie”:

Usprawnienie widoku akceptacji wpisów grafikowych #

Pracownik, który zgłosił wpisy grafikowe do akceptacji, zobaczy w wiadomości e-mail kto zaakceptował bądź odrzucił wpisy grafikowe:

W wiadomości e-mail z przypomnieniem o otwartych zgłoszeniach pracowników, dodana została nowa kolumna „Akceptujący”, w której widoczne są wszystkie osoby, do których wysłane zostało zgłoszenie wpisu:

Nowy raport „Akceptacja zgłoszeń” #

W Raporty dodany został raport „Akceptacja zgłoszeń”, który prezentuje zestawienie zgłoszonych przez pracownika nieobecności i godzin pracy oraz statusów, w jakich te zgłoszenia się znajdują:

Konfiguracja uprawnień do załączników #

W Ustawienia firmy > Moduły > Pracownicy, dodana została sekcja ” Domyślny dostęp do plików dla ról”. Umożliwia ona zdefiniowanie, dla jakich ról dodawany załącznik ma być domyślnie widoczny, a dla jakich możliwy do pobrania:

Nowe kolumny na liście pracowników #

W Pracownicy > Lista pracowników, dodane zostały nowe kolumny – dla pracowników delegowanych, z możliwością sortowania i filtrowania:

  • RV-Nummer (Niemcy – numer ubezpieczenia emerytalnego)
  • KV-Nummer (Niemcy – numer ubezpieczenia zdrowotnego)
  • RFID
  • BTLE
  • Numer świadczenia emerytalnego
  • Numer świadczenia rentowego

Nowe kolumny na liście umów #

W Pracownicy > Umowy, dodane zostały nowe kolumny:

  • Kod – Tytuł ubezpieczenia
  • Kod – Emerytura i renta
  • Kod – niepełnosprawność

Dane do tych kolumn zaciągane są z Danej umowy > Dane do rozliczeń > Dane ZUS, a wartości prezentowane są w formie kodu. Po wskazaniu kodu kursorem, widoczna jest szczegółowa informacja:

  #

Usprawnienia widoku podsumowania wpisów nieobecności #

W Pracownicy > Lista pracowników > Dany pracownik > Grafik, wpisy nieobecności w dni wolne od pracy nie będą liczone jako czas pracy (nie będą wykazywane w podsumowaniu po prawej na grafiku oraz w szczegółach w polu Nieobecności).

Poniżej widoczne są wpisy grafikowe dla tego samego pracownika, w tym samym miesiącu – przed zmianami (pierwszy przykład, gdzie dni wolne od pracy wliczały się w czas pracy) i po zmianach (drugi przykład, gdzie dni wolne od pracy nie są liczone jako czas pracy):

Pozostałe usprawnienia #

  • W Ustawienia firmy > Dane firmy > Ustawienia finansowe, po wybraniu odpowiedniego „Kodu terminów do przesyłania deklaracji do ZUS”, będzie ustawiał on termin zapłaty składek ZUS na dashboardzie deklaracji (Deklaracje > Dashboard)
  • Podczas wystawiania świadectwa pracy (Pracownicy > Lista pracowników > Dany pracownik > Więcej > Świadectwo pracy) dodana została możliwość wyboru umów uwzględnionych w świadectwie pracy. Więcej informacji znajduje się w dedykowanym artykule.
  • Usprawnienia widoku Zestawienia nieobecności na grafiku pracownika (Pracownicy > Lista pracowników > Dany pracownik > Grafik)
  • W Raporty > Raport rezerw urlopowych, dodana została kolumna „Wymiar roczny urlopu dodatkowego”, która dotyczy urlopu otrzymywanego z tytułu niepełnosprawności:
  • W Pracownicy > Kalkulator wynagrodzeń wprowadzone zostały usprawnienia widokowe.

[/kc_column_text][/kc_column][/kc_row]

09.05.2022 #

Usprawnienia na deklaracji DRA #

  1. W Deklaracje > ZUS > Dodaj deklarację firmy > Deklaracja DRA, dostosowano do obecnych wytycznych sekcję “Zestawienie wypłaconych świadczeń podlegających rozliczeniu w ciężar składek na ubezpieczenia społeczne” oraz dodano nową sekcję „Zestawienie należnych składek do zwrotu/zapłaty:
  2. W Płatności > Zobowiązania, dodano blokadę na opłacanie list płac w innym miesiącu, niż termin płatności na rozliczeniu:

Po zaznaczeniu dwóch płatności z różnych miesięcy pojawi się komunikat:

Jeżeli po wygenerowaniu deklaracji DRA w danym miesiącu, dokonamy zmian na rozliczeniach, to na tej deklaracji i na liście deklaracji pojawi się informacja:

Informacja z ostrzeżeniem o konieczności sporządzenia nowej deklaracji lub korekty, pojawi się także z poziomu zakładki Deklaracje > Dashboard:

Dodanie kolejnej deklaracji DRA za ten sam miesiąc spowoduje:

  • automatyczne uzupełnianie „Numer deklaracji w miesiącu” zgodnie z kolejnością
  • blokadę usunięcia deklaracji z numerem innym niż ostatni

Dodana została również kolumna z numerem deklaracji.

Zmiany w masowym dodawaniu zaliczek #

W Rozliczenia > Zaliczki > Planowanie zaliczek > Dodaj masowo, dodane zostały opcje:

  • „Stała kwota” (Kryteria obliczania propozycji > Sposób obliczenia):
    • Po wybraniu pokazuje się pole „Kwota zaliczki” i ukrywane są pola:
      • „Źródło danych”
      • „Dni pracujące”
      • „Dni wolne”
      • „Nieobecności”
      • „Podstawa zaokrąglania”
  • Dodane zostało pole „Rodzaj zaliczki”: zwrotna lub wynagrodzenie (analogicznie do procesu dodawania pojedynczej zaliczki, jako przedmiot na pracowniku).
  • Przy wprowadzaniu nazwy zaliczki podpowiadane są nazwy zaliczek zapisanych na firmie.
  • Po wybraniu nazwy z podpowiedzi, kopiowany jest: rodzaj zaliczki, waluta i kwota zaliczki.

Więcej informacji i szczegółowa instrukcja w artykule: Masowe dodawanie zaliczek.

Nowa opcja na stawkach niestandardowych oraz informacja na raporcie dla księgowości #

W Ustawienia firmy > Stawki > Stawki niestandardowe, dodana została opcja „Wchodzi do podstawy ekwiwalentu urlopowego”:

Jeżeli stawka niestandardowa ma uwzględnione wyświetlanie w szczegółach wszystkich elementów i ich kwot, to te stawki z ich ilością pokazane zostaną na raporcie dla księgowości (Raporty):

Nowa możliwość na liście lokatorów – masowe zakończenie zakwaterowania #

W ERP > Mieszkania > Dane mieszkanie > Lokatorzy, dodany został przycisk „Zakończ nocleg”, który aktywuje się po zaznaczeniu minimum jednej osoby, po wybraniu pojawia się okno, w którym należy wpisać datę zakończenia noclegu:

Po kliknięciu „Zapisz”, wpisy mieszkaniowe lokatorów są aktualizowane. Po zapisaniu otrzymujemy również jeden z komunikatów:

Usprawnienia związane z usuwaniem ręcznie dodanych przedmiotów, po usunięciu ich z rozliczenia #

W Rozliczenia > Rozliczenia > Dane rozliczenie, ręcznie dodane na rozliczeniu przedmioty będą usuwane z listy przedmiotów pracownika, gdy usunięte zostaną z rozliczenia lub gdy samo rozliczenie zostanie usunięte:

Zmiana widoku listy szkoleń na portalu pracowniczym #

Na portalu pracowniczym kolumnę „Dane” rozbito na 5 osobnych kolumn:

  • Nazwa,
  • Termin
  • Miejsce
  • Ilość godzin szkoleniowych
  • Ilość miejsc

Pozostałe usprawnienia: #

  • Umożliwiliśmy obsłużenie przypadku, gdy miesięczna kwota zasiłku macierzyńskiego pomniejszonego o zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych, jest niższa niż kwota świadczenia rodzicielskiego, określonego w ustawie z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych. Kwotę zasiłku macierzyńskiego pomniejszonego o zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych, program podwyższy się do wysokości świadczenia rodzicielskiego.
  • W Rozliczenia > Listy płac, po eksporcie wybranych plików do XLS, zablokowane zostały wszystkie nagłówki (podczas przewijania listy w dół)

12.05.2022 #

Zmiany wizualne na stronie rejestracji i logowania do systemu #

Strona rejestracji i logowania dostosowana została do nowej identyfikacji wizualnej systemu Faktura.pl. Dodana została również sekcja „Nowości”, w której informujemy o najnowszych zmianach i usprawnieniach w systemie:

Nowe uprawnienie – widoczność przedmiotów na Portalu Pracowniczym #

W Ustawienia firmy > Użytkownicy > Użytkownicy > Dany użytkownik (o roli Pracownik), w ustawieniach firmy i sekcji Uprawnienia, dodana została opcja „Podgląd przedmiotów”:

Po jej włączeniu, pracownik ma podgląd do swoich wszystkich przedmiotów:

Dodanie możliwości generowania wydruku listy obecności wraz z informacją o nieobecnościach pracowników #

W Pracownicy > Lista pracowników > Dany pracownik > Grafik > Drukuj listę obecności, dodana została nowa opcja „Z nieobecnościami”:

  #

Rozszerzenie informacji o dostępnym urlopie na Grafiku pracownika #

W Pracownicy > Lista pracowników > Dany pracownik > Grafik > Szczegóły i korekta > Zestawienie nieobecności, w drugiej kolumnie dodana została informacja „do dziś”.

W kolumnie wykazywany jest urlop, jaki pracownik posiada na cały okres trwania umowy oraz urlop, jaki jest dostępny na dzień dzisiejszy – w momencie sprawdzania (wartość w nawiasie). Jeżeli pracownik posiada prawo do wykorzystania całego dostępnego urlopu na dzień dzisiejszy, wtedy wykazywana jest jedna wartość:

Pozostałe usprawnienia: #

  • Na liście deklaracji ZUS (Deklaracje > ZUS), dodane zostały dwie nowe kolumny, do których dane pobierane są z deklaracji ZUS:
    • Kod zawodu
    • Obywatelstwo
  • W Pracownicy > Lista pracowników, dodana została kolumna „Data ostatniego przyjazdu”, w której wykazywana jest data ostatniego wjazdu do Polski.
  • W Pracownicy > Lista pracowników > Dany pracownik >Adresy > Mieszkania/Noclegi, dodana została informacja o zakwaterowaniu w konkretnym pokoju (jeśli pracownik takie posiada).
  • W Raporty > Raport kosztów mieszkań, dodany został filtr na bieżącą/wszystkie firmy.
  • W Raporty > Raport zużycia mediów:
    • dodano filtr na bieżącą/wszystkie firmy
    • zmienione zostały nazwy kolumn dla poszczególnych mediów z „Zużycie/osobę” na „Zużycie/osobodobę”
    • analogicznie zostało zmienione przeliczanie na osobodobę w tym miejscu

17.05.2022 #

Nowa opcja dodawania pracownika istniejącego na innej firmie #

W Ustawienia firmy > Moduły > Pracownicy > Profil pracownika, dodano nowe ustawienie „Zezwalaj na duplikaty na różnych firmach”:

Jeżeli opcja nie jest zaznaczona, system blokuje dodanie tego samego pracownika na różnych firmach, np:

Po włączeniu ustawienia, system zezwoli na dodanie tego samego pracownika na różnych firmach, do których nie był powiązany.

Przy dodawaniu i edytowaniu pracownika (Pracownicy > Lista pracowników > Dany pracownik lub > Dodaj pracownika), podczas wpisywania informacji w sekcji Numery identyfikacyjne, wyświetlany jest komunikat „Pracownik o takim numerze … już istnieje” – jeżeli wprowadzone zostaną dane, które już istnieją w systemie.

Poniżej prezentowany jest przykład na polach: PESEL, Seria i numer dowodu, NIP, REGON, Paszport:

Nowe uprawnienia dla modułu mieszkań #

W Ustawienia firmy > Użytkownicy > Dany użytkownik > Mieszkania, dodane zostały nowe uprawnienia:

  • Zarządzanie wpisami grafikowymi – dodawanie wpisów grafikowych było wcześniej możliwe, jeżeli użytkownik miał dostęp do danego mieszkania i miał możliwość dodawania wpisów grafikowych. Teraz, aby użytkownik mógł zarządzać wpisami grafikowymi mieszkania, musi mieć nadane niniejsze uprawnienie. Użytkownikom, którzy mieli dostęp do mieszkań i możliwość dodawania wpisów grafikowych, powyższe uprawnienie zostanie automatycznie włączone. Prosimy administratorów o weryfikację nadanych uprawnień.
  • Podgląd stanu liczników
  • Dodawanie stanu liczników
  • Edycja stanu liczników

Możliwość ponownego rozliczenia zapisanej deklaracji ZUS DRA #

W Deklaracje > ZUS > Dodaj deklarację firmy > Deklaracja DRA, dodano możliwość ponownego przeliczenia zapisanej już deklaracji:

Pozostałe usprawnienia #

  • Raporty podzielone zostały na dwie zakładki: Raporty zdefiniowane (wszystkie raporty systemowe – dostępne do tej pory) oraz Raporty niestandardowe (możliwość definiowania własnych raportów). Raporty niestandardowe są w fazie rozwoju i planujemy kontynuację rozszerzania tej opcji. O zmianach informować będziemy w najbliższych newsletterach.
  • W Ustawienia firmy > Użytkownicy > Użytkownicy, do uprawnień o roli Klient, do Umowy pracowników, dodano możliwość włączenia kolumn na liście pracowników:
    • B.u. start
    • B.u. koniec
    • N.u. start
    • N.u. koniec
  • W panelu Otwarte zgłoszenia pracowników, w kolumnie Typ, w nawiasie wyszczególniony został rodzaj nieobecności zgłoszonej przez pracownika (analogiczna informacja pojawia się w wiadomości e-mail).
  • W Szablony > Wydruki > Dodaj nowy wydruk, dla wydruku o typie Inne, dodany został znacznik “{%Data złożenia dokumentów%} – jego wartość pobierana jest z pola na zezwoleniu Data złożenia dokumentów
  • Na rachunku i liście płac dodana została możliwość osobnej edycji Konta księgowego Klienta oraz Konta księgowego pracownika
  • Poprawa wydajności Dashboardu Zezwolenia/Deklaracje

23.05.2022 #

Zmiany w zgłoszeniach do ZUS i zadań dla kadrowej – w zależności od statusu umowy #

Zadania dla kadrowej „Nowy pracownik do zarejestrowania w ZUS” (opcja w Ustawienia firmy > Moduły > Pracownicy > Kadrowa), generowane są tylko dla umów wystawionych w statusie systemowym Aktywna, Nieaktywna lub Podpisana.

Uwaga! Prosimy o zweryfikowanie statusów systemowych umów (Ustawienia firmy > Statusy >Umowy).

W Pracownicy > Umowy > Dana umowa:

  • w przypadku, gdy umowa nie ma zgłoszenia do ZUS i nie jest w statusie systemowym (Podpisana, Aktywna, Nieaktywna), w sekcji Deklaracje ZUS wyświetla się komunikat:

  • w przypadku, gdy umowa zgłoszona jest do ZUS oraz jest w statusie Wycofana/Odrzucona/Oczekuje na podpis/Błąd podpisu pojawia się komunikat:

Umowy o statusach Wycofana/Odrzucona/Oczekuje na podpis/Błąd podpisu pomijane są podczas raportowania godzin. Umowy takie pomijane są również w rozliczeniach:

  #

Modyfikacja sposobu wprowadzania zmian w kodach tytułów do ubezpieczeń w trakcie trwania umowy #

Do tej pory, chcąc zmienić kod tytułu ubezpieczeń, należało wprowadzić do programu dokumenty zgłoszeniowe ZUS ZUA/ZZA/ZWUA (Pracownicy > Lista pracowników > Dany pracownik > Więcej > Deklaracje ZUS):

Wynikiem wprowadzenia dokumentów zgłoszeniowych, było wyświetlenie na profilu tego pracownika w Umowy > Dana umowa > Dane do rozliczeń > Dane ZUS, informacji o pierwotnie ustawionym kodzie tytułu oraz poniżej pierwotnego kodu, informacja o okresach i rodzajach kodów wprowadzanych w dalszej kolejności:

Obecnie, w celu aktualizacji kodu tytułu ubezpieczeń, należy wykonać czynności zbliżone do zmiany parametrów na zakładce Parametry wynagrodzenia.

Zmiany kodu dokonujemy bezpośrednio w zakładce Dane ZUS (Umowy > Dana umowa > Dane do rozliczeń > Dane ZUS), poprzez dodanie nowych parametrów przez naciśnięcie ikony plusa. Rozwinięte zostanie nowe okno, w którym należy wprowadzić żądane zmiany. System podpowie nam aktualny kod i zbada, czy wprowadzona zmiana w dacie obowiązywania nowego kodu, mieści się w okresie, na jaki została zawarta umowa:

Wyświetlona zostanie informacja o datach, w jakich obowiązuje kod tytułu ubezpieczenia, wraz ze wskazaniem kodu. Co więcej, aktualizacja kodu tytułu jest możliwa i zostanie wykonana, bez wprowadzenia dokumentów zgłoszeniowych ZUS.

Inne zmiany w zakładce Dane ZUS:

  • Usprawniono proces przechodzenia do zakładki z deklaracjami ZUS osoby zatrudnionej – W zakładce „Więcej opcji” dodana została opcja „Deklaracje ZUS”:

  • Po zapisaniu zmiany w zakładce “Dane ZUS”, program nie powróci do zakładki “Parametry wynagrodzenia” (tak do tej pory). Pozostaniemy na docelowej zakładce, gdzie dokonywane i zapisywane były zmiany. Podobnie – w przypadku zapisywania zmian na pozostałych zakładkach w Dane do rozliczeń.
  • Generując DRA, program dla prawidłowego pobierania zawartej umowy do raportu RCA, w miesiącu, w którym nie było wypłaty, wymagał istnienia dokumentu ZUS ZUA/ZZA. Obecnie nie ma takiego wymogu, program bada istnienie umowy w danych datach oraz sprawdza czy posiada status systemowy Aktywna/Podpisana.
  • Zmiany w kodach tytułów do ubezpieczeń zapisywane są w historii pracownika:

Usprawnienia na deklaracji DRA #

  • Dotychczas w Pracownicy > Lista pracowników > Dany pracownik > Umowy > Dana umowa > Dane do rozliczeń > Dane ZUS, podczas dodania kodu ubezpieczeń – wyświetlany był kod ubezpieczeń z datą rozpoczęcia umowy.

Obecnie, system bada datę zmiany ubezpieczeń w zakładce Parametry wynagrodzenia i odpowiednio ustawia kod ubezpieczeń. Dotyczy to także umów o powołanie, które zostały objęte obowiązkiem ubezpieczenia zdrowotnego od 01.01.2022 oraz umów zleceń zawartych z osobą pierwotnie posiadającą status studenta (który zwalnia z ubezpieczeń w ZUS), a tracącą ten status w trakcie wykonywania zlecenia.

  • W przypadku braku podlegania ubezpieczeniom (np. umowa zlecenie ze studentem), w zakładce Dane ZUS, zostanie wyświetlony komunikat „Brak kodu tytułu do ubezpieczeń z uwagi na brak podlegania ubezpieczeniom”.
  • W przypadku jednoczesnego wykonywania pracy na podstawie umowy o pracę i na podstawie powołania, w RCA wyświetlane są wszystkie aktualne kody ubezpieczeń.
  • W przypadku jednoczesnego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę i zlecenie, w RCA wyświetlany jest jeden kod – kod etatu 0 10.

Dodanie możliwości eksportu raportu “Akceptacja zgłoszeń” #

W Raporty > Raport Akceptacja zgłoszeń, dodana została możliwość eksportu do pliku xls, dodano możliwość konfiguracji kolumn oraz sortowania. Dodatkowo nazwa „Zgłoszenie urlopu”, zamieniona została na „Zgłoszenie nieobecności”:

Nowe pole „Opis” w wiadomości o zgłoszeniu godzin pracy/nieobecności oraz w raporcie „Akceptacja zgłoszeń” #

Pole „Opis” dodane zostało:

  • w wiadomości z akceptacją zgłoszenia (dla osób odpowiedzialnych za akceptację)
  • w dziennym przypomnieniu o otwartych wpisach grafikowych (dla osób odpowiedzialnych za akceptację)
  • w raporcie „Akceptacja zgłoszeń”

Nowa opcja w ustawieniach finansowych Reguły podziału kosztu przelewu zagranicznego #

W Ustawienia firmy > Dane firmy > Płatności, dodana została opcja Reguły podziału kosztu przelewu zagranicznego:

Usprawnienia w opcji wyrównywania – na drugim kroku rozliczenia #

W Rozliczenia > Rozliczenia > Dane rozliczenie, opcję “wyrównaj do wysokości kwoty wypłaty i oznacz jako rozliczony” można było do tej pory stosować w przypadku gdy wynagrodzenie netto było ujemne. Teraz można stosować opcję do każdego potrącenia np. jeśli chcemy potrącić część kwoty (ręcznie zmniejszając jej wysokość) i nie nanosić pozostałej części na kolejne rozliczenie:

Konwersja waluty przedmiotu do waluty rozliczenia #

Jeżeli na rozliczeniu mamy dodaną delegację i przedmiot z ustawieniem – “Potrącać/zwracać z – Delegacja” w walucie innej niż waluta delegacji, to system automatycznie dokona konwersji i potrąci przedmiot w walucie delegacji. Można to zobaczyć po najechaniu na ikonę przedmiotu na rozliczeniu.

26.05.2022 #

Nowa opcja dla Portalu Pracowniczego – Prezentuj nieobecności Zespołu pracownika #

W Ustawienia firmy > Moduły > Pracownicy > Portal pracowniczy, dodana została opcja „Prezentuj nieobecności Zespołu pracownika”, która domyślnie jest zaznaczona. Na portalu pracowniczym, w panelu nieobecności, pracownik widzi zakładkę „Zespół”, która informuje o nieobecnościach osób z zespołu. Wyłączenie tej opcji spowoduje wyłączenie widoczności zakładki.

Usprawnienia w module Faktury #

W Faktury, podczas ustawiania serii dla faktury zakupowej z numeracją Pracownik, numery faktur z rozliczeń umów B2B będą nadawane per pracownik (kolejno numerowane wg tej serii – każdy pracownik będzie miał unikalny numer faktury). Dodatkowo, na listach faktur dodano możliwość masowej zmiany statusów:

Pozostałe usprawnienia: #

  • W Raporty > Raport dla księgowości, dodano kolumny:
    • suma godzin przepracowanych
    • suma godzin urlopów
    • suma dni chorobowych/zasiłków
  • W Ustawienia firmy > Szablony > Wydruki, dodany został nowy znacznik {%Transport godzina przejazdu%}. Zostały również zmienione dwie nazwy:
    • {%Transport miescowość z%} na {%Transport adres z%}
    • {%Transport miejscowość do%} na {%Transport adres do%}
  • W trakcie dodawania/edytowania umowy (Pracownicy > Umowy), dodana została możliwość przejścia bezpośrednio do projektu, poprzez kliknięcie w numer projektu, który znajduje się w górnym panelu

31.05.2022 #

Usprawnienie opcji blokowania wynagrodzeń #

W Pracownicy > Lista pracowników > Dany pracownik > Więcej > Wynagrodzenie/Wypłaty, dodano możliwość zablokowania pojedynczych wynagrodzeń (wcześniej obywało się to dla wszystkich umów). Dodatkowo:

  • W kolumnie „Data wypłaty” wstrzymane wynagrodzenia wyświetlane są na czerwono, jeżeli istnieje data wypłaty, zostaje przekreślona:

  • Przycisk „Wstrzymaj wynagrodzenie” jest nieaktywny, jeżeli przynajmniej jeden wiersz nie jest zaznaczony. Jeżeli już jakieś wynagrodzenia zostały wstrzymane lub wypłacone, pojawia się komunikat:

  • Jeżeli pracownik, któremu chcemy zablokować wynagrodzenie nie posiada w systemie numeru kontaktowego, pojawia się informacja o tym.
  • Przycisk „Odblokuj wynagrodzenie” jest aktywny, jeżeli pracownik posiada minimum jedno zablokowane wynagrodzenie. Jeżeli nie zostaną zaznaczone konkretne wynagrodzenia, kliknięcie „Odblokuj wynagrodzenie” spowoduje odblokowanie wszystkich zablokowanych wynagrodzeń.
  • Dodana została możliwość filtrowania po wstrzymanych wynagrodzeniach.

Pozostałe usprawnienia #

  • W kolejnej fazie rozwoju w Raporty > Raporty niestandardowe, dodane zostały pola z podstawowego formularza dla pracowników, Klientów i umów. Usprawniony został również proces filtrowania danych podczas tworzenia raportu.
  • W Zadania > Lista procesów, dodana została ikona koperty, po kliknięciu której, wysyłana zostanie wiadomość do osoby lub grupy osób w kolumnie „krok przypisany do”.
  • W Pracownicy > Lista pracowników, dodana została kolumna „Mieszkanie – adresy” , w której wyświetlane są adresy mieszkań w skróconym formacie.
  • W Pracownicy > Lista pracowników > Dany pracownik > Umowy > Dana umowa > Dane do rozliczeń, opcja „Przy rozliczeniu uwzględnij kwotę wolną od podatku” wyświetlana jest na głównym panelu – bez potrzeby rozwijania.
  • Dodana została możliwość edycji daty deklaracji na korekcie rozliczenia.

Powiązane instrukcje: #

  • Urlopy dla rodziców (macierzyński, rodzicielski i…
  • Jak wygenerować świadectwo pracy?
  • Nowe listy w systemie - wdrożenie nowych kolumn i…
  • Nowości 04.2023
  • Dokumentacja pracownicza / Baza pracowników – akta…
  • Nowości 04.2022
Pomóż nam usprawniać bazę wiedzy! Jak oceniasz instrukcję?
Updated on 2025-10-28
Nowości 11.2022Nowości 06.2022

Powered by BetterDocs

Spis treści
  • 04.05.2022
  • Zmiany w konfiguracji urlopów rodzicielskich oraz wychowawczych
  • Usprawnienia widokowe na kalendarzach pracy
  • Usprawnienie widoku akceptacji wpisów grafikowych
  • Nowy raport "Akceptacja zgłoszeń"
  • Konfiguracja uprawnień do załączników
  • Nowe kolumny na liście pracowników
  • Nowe kolumny na liście umów
  •  
  • Usprawnienia widoku podsumowania wpisów nieobecności
  • Pozostałe usprawnienia
  • 09.05.2022
  • Usprawnienia na deklaracji DRA
  • Zmiany w masowym dodawaniu zaliczek
  • Nowa opcja na stawkach niestandardowych oraz informacja na raporcie dla księgowości
  • Nowa możliwość na liście lokatorów – masowe zakończenie zakwaterowania
  • Usprawnienia związane z usuwaniem ręcznie dodanych przedmiotów, po usunięciu ich z rozliczenia
  • Zmiana widoku listy szkoleń na portalu pracowniczym
  • Pozostałe usprawnienia:
  • 12.05.2022
  • Zmiany wizualne na stronie rejestracji i logowania do systemu
  • Nowe uprawnienie – widoczność przedmiotów na Portalu Pracowniczym
  • Dodanie możliwości generowania wydruku listy obecności wraz z informacją o nieobecnościach pracowników
  •  
  • Rozszerzenie informacji o dostępnym urlopie na Grafiku pracownika
  • Pozostałe usprawnienia:
  • 17.05.2022
  • Nowa opcja dodawania pracownika istniejącego na innej firmie
  • Nowe uprawnienia dla modułu mieszkań
  • Możliwość ponownego rozliczenia zapisanej deklaracji ZUS DRA
  • Pozostałe usprawnienia
  • 23.05.2022
  • Zmiany w zgłoszeniach do ZUS i zadań dla kadrowej – w zależności od statusu umowy
  •  
  • Modyfikacja sposobu wprowadzania zmian w kodach tytułów do ubezpieczeń w trakcie trwania umowy
  • Usprawnienia na deklaracji DRA
  • Dodanie możliwości eksportu raportu “Akceptacja zgłoszeń”
  • Nowe pole "Opis" w wiadomości o zgłoszeniu godzin pracy/nieobecności oraz w raporcie "Akceptacja zgłoszeń"
  • Nowa opcja w ustawieniach finansowych Reguły podziału kosztu przelewu zagranicznego
  • Usprawnienia w opcji wyrównywania – na drugim kroku rozliczenia
  • Konwersja waluty przedmiotu do waluty rozliczenia
  • 26.05.2022
  • Nowa opcja dla Portalu Pracowniczego – Prezentuj nieobecności Zespołu pracownika
  • Usprawnienia w module Faktury
  • Pozostałe usprawnienia:
  • 31.05.2022
  • Usprawnienie opcji blokowania wynagrodzeń
  • Pozostałe usprawnienia

Operator serwisu

Faktura.pl sp. z o.o.

Adama Branickiego 17, 02-672 Warszawa

NIP: 5851451426

Kontakt

Infolinia: 22 211 20 10

info@faktura.pl

© 2025 Faktura.pl