Jeżeli chcemy zapisać filtrowanie tabeli, należy zastosować odpowiednie filtry, które chcemy zapisać, a następnie kliknąć na ikonę dyskietki, znajdującą się nad tabelą, w panelu filtrowania.
Następnie należy wprowadzić nazwę filtru, wybrać kolor i zapisać.
Zapisany filtr będzie dostępny nad tabelą. Kliknięcie w filtr spowoduje włączenie zapisanych filtrów.
Klikniecie na ikonę ołówka przy zapisanym filtrze, pozwoli na edycję zapisanego filtra (nazwy, koloru) lub jego usunięcie.
Na liście pracowników, w zakładce Status, w filtrach należy wybrać odpowiedni status i kliknąć w przycisk Zastosuj.
Aby wyszukać pracowników w zależności od ich składek należy wejść w Pracownicy > Umowy. Następnie należy ustawić filtrowanie po typie umowy. Kolejno kliknij przycisk „Ustawienie widoku kolumn” (ikona zębatki nad tabelą) i zaznacz Emerytalne/Rentowe, Chorobowe, Zdrowotne, FP, FGŚP, FEP.
Aby znaleźć pracowników z aktywną umową w wybranym okresie należy przejść do Pracownicy > Lista pracowników. Następnie należy skorzystać z filtrów nad tabelą (ikona lejka), następnie należy skorzystać z filtra „Z umowami" i wybrać opcję „Tak". Po wybraniu tej opcji pokażą się dodatkowe filtry pozwalające wybrać zakres dat. Należy uzupełnić filtr „Data aktywności". Wyświetli się lista pracowników z umowami aktywnymi w wybranym okresie.
Aby znaleźć pracowników, którym kończą się umowy w wybranym dniu, należy przejść do: Pracownicy > Umowy, filtrowanie (przycisk Więcej) podczas filtrowania w opcji „Data zakończenia pracy” należy wybrać datę zakończenia pracy (od do), a następnie kliknąć „Zastosuj”. W zakładce Deklaracje > PPK > Rejestr przystąpień i deklaracji należy zastosować filtr „Data obowiązywania" Na liście pracowników, należy rozwinąć filtry, a następnie wybrać filtr „Zarejestrowany w ZUS", oraz wpisać daty rejestracji w ZUS.
Aby wyfiltrować pracowników z umowami od 3 miesięcy ze statusem ZUS należy przejść do: Pracownicy > Lista pracowników > filtrowanie (więcej) i wybrać: Aby znaleźć pracowników powiązanych z komornikiem (zajęciem komorniczym) należy przejść do CRM > Lista Klientów, a następnie w opcjach filtrowanie (Więcej) wybrać „Rodzaj klienta” np. Komornik, Alimenty, później kliknąć przycisk „Zastosuj”. W widoku kolumn włączyć kolumnę „Podpięci pracownicy”.
Jak zapisać filtry na liście /tabeli (m.in. pracowników / kandydatów / umów Klientów)? #
Jak wybrać na liście pracowników tylko tych, którzy mają status aktywny? #
Jak wyszukać pracowników w zależności od ich składek? #
Jak znaleźć pracowników z aktywną umową w wybranym okresie? #
Jak znaleźć pracowników, którym kończą się umowy z określonym dniem? #
PPK: filtrowanie pracowników, którzy przystąpili i nie zrezygnowali #
Jak wyfiltrować pracowników zarejestrowanych w ZUS? #
Jak wyfiltrować pracowników, którzy mają umowę od 3 miesięcy z umowami z ZUS? #
Jak znaleźć pracowników podpiętych do komornika? #