Jeżeli Twoje konto zostało zablokowane poprzez wielokrotne wprowadzenie nieprawidłowego hasła, to na skrzynce e-mail znajdziesz link do odblokowania konta.
Należy kliknąć w przycisk w mailu, a hasło zostanie odblokowane.
Po odblokowaniu możesz się zalogować do systemu starym hasłem.
Jeżeli nie pamiętasz hasła, możesz je zresetować na stronie https://kadry.faktura.pl/auth/forgot-password
Jeżeli e-mail nie doszedł, Twoje konto może odblokować osoba, która posiada w systemie rolę administratora. Informacje o administratorze, który może Ci odblokować konto znajdziesz w treści maila. Skontaktuj się z nim.
Administrator może odblokować Twoje konto w Ustawienia > Użytkownicy > Użytkownicy, wyszukując użytkownika na liście i odznaczając checkbox w kolumnie Zablokowany.
Jeżeli jesteś pracownikiem / użytkownikiem, to pracownicy Faktura.pl nie będą mogli odblokować Twojego konta.
Jeżeli jesteś administratorem, Twoje konto może zostać odblokowane przez dział wsparcia systemu Faktura.pl.