W systemie możliwa jest konfiguracja tytułów rekrutacji, które będą generowane automatycznie podczas dodawania rekrutacji (po uzupełnieniu stanowiska). W konfiguracji tytułu można dodać znaczniki dot. projektu, czy stanowiska oraz własny tekst.
W momencie uzupełnienia na Rekrutacji pól “Dział/Klient”, “Projekt” i “Stanowisko” tytuł rekrutacji utworzy się zgodnie z ustawieniami na firmie. Konfiguracja działa też przy automatycznym tworzeniu rekrutacji (z poziomu projektu lub kolumny “Akcje” z liście stanowisk Klienta).
Konfiguracja możliwa jest w Ustawieniach > Moduły > Rekrutacje > Pozostałe:

Dostępne dane i znaczniki:
| Dane | Znacznik |
| Nazwa projektu | {%Projekt – Nazwa%} |
| Miejsce wykonywania pracy na projekcie | {%Projekt – Miejsce wykonywania pracy%} |
| Numer projektu | {%Projekt – Numer%} |
| Data od projektu | {%Projekt – Data od%} |
| Data do projektu | {%Projekt – Data do%} |
| Nazwa stanowiska z rekrutacji | {% Stanowisko – Nazwa %} |
Przy wyborze stanowiska i dat możemy użyć modyfikatorów dla znaczników (podobnie jak na wydrukach), korzystając z ikony zębatki, która pojawia się po najechaniu na znacznik:
- Dla Stanowiska dostępny jest modyfikator języka, który pobierze tłumaczenie stanowiska, jeżeli jest na nim dodane
- Dla Dat jest modyfikator czasowy, działający analogicznie jak na wydrukach