Masowe dodawanie zaliczek dostępne jest z poziomu nowej listy pracowników, po zaznaczeniu wybranych pracowników checkboxem i wybraniu (nad listą) Więcej opcji > Dodaj > Zaliczkę.

Formularz masowego dodawania zaliczki składa się z dwóch kroków: danych zaliczki i listy propozycji.
Pierwszy krok pozwala zdefiniować szczegóły zaliczki:

W sposobie obliczania dostępne są 3 opcje:
- Stała kwota – kwoty zaliczek będą takie jak wpisana w polu
- Grafik pracownika – kwoty zaliczek zostaną obliczone na podstawie dni pracujących, dni wolnych oraz nieobecności wprowadzonych na grafiku pracownika. Po wybraniu tej opcji, poniżej pojawią się 3 pola, które pozwolą zdefiniować stawki:
- Dni pracujące – Za każdy przepracowany dzień (taki, w którym na grafiku wprowadzone są godziny pracy lub nieodrzucony plan pracy).
- Dni wolne – Za każdy dzień wolny zostanie naliczona zaliczka w podanej kwocie.
- Nieobecności – Za każdy dzień w którym pracownik posiada nieobecność zostanie naliczona zaliczka w podanej kwocie.
- Zasada zaokrąglania wartości zaliczki – Należy wybrać sposób zaokrąglania wyliczonych wartości. Przykładowe wyniki zaokrąglania przedstawiono w tabeli poniżej. Wybór opcji “nie zaokrąglaj” oznacza, że system zachowa do 2 znaczących miejsc.

W drugim kroku, na liście propozycji, przy każdym pracowniku możemy wybrać umowę do której chcemy powiązać zaliczkę.
Jeżeli w poprzednim kroku, w sposobie obliczania zaliczki wybraliśmy opcję Grafik pracownika, to w tym kroku system podsumuje ilość tych dni i wskaże obliczone wartości:

Dodawanie zaliczek nie jest już możliwe z poziomu Rozliczenia > Zaliczki.