Zasilenie raportów niestandardowych nowymi zasobami danych #
Spersonalizowane raporty umożliwiają tworzenie unikalnych zestawień, w pełni dostosowanych do potrzeb Twojej firmy. Dzięki temu możesz z łatwością dopasować nasz system do specyficznych procesów i priorytetów, zyskując wgląd w dane, które są kluczowe dla Twojej firmy. Jeśli potrzebujesz wsparcia, nasz zespół może przygotować dla Ciebie niestandardowy raport. Dowiedz się więcej o raportach >>
W ramach rozwoju możliwości analitycznych systemu Faktura.pl, raporty niestandardowe zostały zasilone nowymi danymi, które można wykorzystać podczas tworzenia raportów.
- Dodane zasoby:
- Rekrutacje
- Aplikacje
- Zezwolenia
- Przedmioty pracowników
- Zapotrzebowanie
- Powiązania pracowników z działami/Klientami
- Mieszkania
- Pokoje
- Miejsca w mieszkaniach
- Liczniki
- Stany licznikowe
- Opłaty mieszkaniowe
- Dodane kolumny:
- w zasobie Umowy pracowników dodano kolumny:
- wiążącą umowę z zasobem projektów – Projekt
- Wzór wydruku – ID
- Wzór wydruku – wersja
- Wzór wydruku – nazwa
- w zasobie Klienci dodano kolumny:
- Adres główny
- Adres miejsca pracy
- Status
- Zewnętrzne ID
- w zasobie Umowy pracowników dodano kolumny:
Co więcej, usprawniliśmy filtry dostępne na raportach niestandardowych
- Filtrowanie po stałej wartości – dodaliśmy możliwość wyboru wartości, zamiast wpisywania jej na sztywno, co pozwala uniknąć błędów
- Dodaliśmy nowe opcje w filtrach, umożliwiające uwzględnienie w filtrze również pustych warunków. Dla przykładu, dzięki wprowadzonej zmianie, filtrując po umowach, możemy uwzględnić również te na czas nieokreślony. Nowe warunki:
- Wartość jest różna lub pusta
- Wartość jest mniejsza lub pusta
- Wartość jest mniejsza lub równa lub pusta
- Wartość jest większa lub pusta
Adres do meldunku z aktualnego zamieszkania #
Aby usprawnić pracę w systemie, podczas dodawania meldunku (Pracownik > Zezwolenia > Podstawowe > Meldunek):
- W polach związanych z adresem, poza adresami z profilu pracownika, wyświetlone zostaną tylko mieszkania bieżące lub przyszłe (na podstawie wpisów grafikowych o typie Nocleg).
- Przy adresach mieszkań, dodaliśmy numer mieszkań.

Pozostałe zmiany: #
- Opcja „Wliczany do podstawy wynagrodzenia/zasiłków po ustaniu zatrudnienia” ustawiona w konfiguracji typu stawki (Ustawienia firmy > Dane firmy > Stawki > Typy stawek > Dodawanie/edycja wybranej stawki) będzie uwzględniana na deklaracji ZUS-Z3 po ustaniu zatrudnienia. Warto pamiętać, że gdy generujemy zaświadczenie po ustaniu zatrudnienia, w zakładce „Pracownik wnioskuje o” należy wybrać okresy zasiłku Od – Do. Natomiast pole „Wybierz okres zwolnienia” pozostawić puste. System wtedy uzupełni właściwe „Informacje o składnikach wynagrodzenia„.
- Na nowej liście pracowników dodaliśmy kolumnę „Długość zatrudnienia z działem/ Klientem – wszystkie firmy„, która w przypadku wielofirmowości prezentuje dane na podstawie danych ze wszystkich powiązanych firm. W związku z tym, dostępna wcześniej kolumna „Długość zatrudnienia z działem/Klientem” zmieniła nazwę na „Długość zatrudnienia z działem/Klientem – bieżąca firma„. Nową kolumnę można włączyć korzystając z ikony zębatki nad listą.
- Umożliwiliśmy dostęp do raportów dla użytkowników, którzy posiadają uprawnienie do raportów, ale ograniczone uprawienia do pracowników. Dzięki temu użytkownicy będą mieli wgląd w dane prezentowane na raporcie, ale jedynie dotyczące pracowników, do których posiadają uprawnienia. Zmiana dotyczy raportów:
- Suma godzin pracy w Działach/u Klientów
- Suma godzin pracy w Działach/u Klientów
- Aktywni pracownicy względem dni
- Raport rozliczeń
- Rozliczenia > Zaliczki