„Wpisy grafikowe” w raporcie niestandardowym #
Rozbudowując możliwości analityki w naszym systemie, rozszerzyliśmy raporty niestandardowe o wszystkie typy wpisów grafikowych. Użytkownicy od teraz mogą wyświetlić i pobrać informacje między innymi na temat:
- Wpisów grafikowych
- Pracy zdalnej
- Delegacji
- Zaawansowanych opcji rozliczania
- Szczegółowych danych chorobowych np. daty pobytu w szpitalu czy kodu choroby

Więcej informacji na temat raportów niestandardowych dostępne jest w Bazie wiedzy.
Zmiany w obszarze przedmiotów #
Nowy formularz dodawania przedmiotów na mieszkaniu #
Aby zachować spójność list w systemie, formularz dodawania przedmiotu na mieszkaniu został zaktualizowany do najnowszej wersji.
Przebudowa listy przedmiotów na mieszkaniu #
- Zmieniliśmy domyślnie wyświetlane kolumny na liście przedmiotów dodanych do wybranego mieszkania:
- Nazwa
- Pokój
- Wartość
- Ilość
- Waluta
- Czy archiwalny
- Dodaliśmy szybkie akcje dostępnych nad listą:
- Usuwanie przedmiotów
- Eksport przedmiotów
- Przeniesienie przedmiotów
Nowa zakładka „Stany” #
Na definicjach przedmiotów została dodana nowa zakłada „Stany”, która prezentuje tabelę z trzema kolumnami:
- Magazyn
- Ilość
- Operacje – w tym miejscu istnieje możliwość przyjęcia danego przedmiotu do wybranego magazynu, wydania na rzecz mieszkania / pracownika / Klienta, przeniesienie do innego magazynu a także opcję inwenteryzacji
Jeżeli przedmiot będzie w przeszłości powiązany z dowolnym magazynem to podczas dodawania nowego użytkownik będzie mógł wskazać, z którego magazynu ma on zostać wydany.
Kategorie przedmiotów – Optima #
Aby ułatwić integrację naszego systemu z zewnętrznymi dostawcami dodaliśmy nową kolumnę i przenieśliśmy kolumny „Id typu w Optima” i „Nazwa typu w Optima” do Ustawienia > Moduły > Przedmioty.
Aby włączyć widoczność i móc edytować dane zawarte w kolumnach „ID typu w Optima” i „Nazwa typu w Optima” konieczne jest wskazanie w Ustawienia > Dane firmy > Ustawienia finansowe w nowym polu „System finansowo-księgowy” wartości „Optima”. W przypadku innych systemów powyższe kolumny nie będą miały zastosowania. Ustawienie jednak nie ma wpływu na widoczność przedmiotów.

W przypadku wielofirmowości, własne rodzaje przedmiotów potrzebnych do systemu Optima należy konfigurować na każdej firmie osobno.
Pozostałe zmiany: #
- Umożliwiliśmy dodawanie i usuwanie tagu na nowych listach z poziomu kolumny „Tagi”
- W celu poprawy przejrzystości rozliczeń w systemie zostały dodane nowe, dodatkowe informacje (tooltipy) w kolumnie „Kalkulacja”