Zmiany w konfiguracji skrzynki E-mail #
Ustawienia poczty firmowej zmieniły lokalizację i dostępne są w Ustawienia > Zaawansowane > Email.
Ustawienia poczty własnej użytkownika zmieniły lokalizację i dostępne są w Ustawienia własne > Email.
Co więcej, formularz konfiguracji E-maila (zarówno firmowego jak i użytkownika) został przebudowany. Wykrywanie błędów związanych w nieprawidłową konfiguracją poczty zostało ułatwione poprzez pokazujące się błędy podczas próby zapisu ustawień poczty. Nie będzie już możliwości zapisania błędnej konfiguracji poczty.
Po zapisaniu prawidłowej konfiguracji poczty, zostanie wysłany email z potwierdzeniem zmiany. W przypadku zmiany firmowej konfiguracji poczty – wiadomość otrzymają wszyscy administratorzy, a w przypadku zmiany osobistej poczty w ustawieniach własnych – jedynie użytkownik zmieniający swoją konfigurację.
Więcej informacji na temat konfiguracji poczty znajduje się w dedykowanym artykule: https://bazawiedzykadry.faktura.pl/baza-wiedzy/jak-skonfigurowac-poczte-w-systemie
Przebudowa notatek i załączników #
Aby usprawnić proces podglądu i dodawania notatek oraz załączników, na nowych listach dodaliśmy możliwość podglądu załączników oraz edycji notatek oraz umożliwiliśmy ich dodawanie z listy. Zaktualizowany został również ich wygląd:


Przebudowa okna dodawania załączników #
W celu usprawnienia procesu dodawania załączników (szczególnie w przypadku załączników dodawanych przez portal pracowniczy), przebudowaliśmy okno dodawania załączników.
Nowy formularz dodawania załączników dostępny będzie podczas dodawania załączników z poziomu nowych list w systemie oraz na portalu pracowniczym, korzystając z przycisku „+ Dodaj załącznik”. W niedalekiej przyszłości planujemy również przebudowę załączników na profilach obiektów w systemie (m.in. kandydatów, pracowników, czy Klientów).

Kluczowe zmiany:
- Kategoria i nazwa załącznika są podpowiadana automatycznie:
- kategoria zostanie uzupełniona jeżeli plik posiada w nazwie kategorię pliku zgodną z kategorią w systemie,
- nazwa pliku zostanie uzupełniona na podstawie nazwy wstawionego pliku.
- Pole „Widoczne dla” pozwala ograniczyć widoczność pliku do wybranych ról oraz grup.
- Pole „Możliwość pobrania dla ról” nie jest już dostępne – pobrać plik będą mogły wszystkie osoby, które mają dostęp do pliku.
- Przycisk „Zapisz i dodaj kolejny” umożliwia sprawne wprowadzenie wielu załączników.
Załączniki na portalu pracowniczym #
Aby umożliwić pracownikom szybkie wprowadzenie załączników, zmniejszony został formularz dodawania załącznika przez portal pracowniczy:

Co więcej, lista załączników na portalu pracownika została przebudowana na nową technologię, dzięki czemu jest responsywna, a korzystanie z niej na telefonie jest prostsze i przyjemniejsze. Kliknięcie w nazwę załącznika umożliwia podgląd oraz pobranie załącznika:
Pozostałe zmiany: #
- W Ustawienia > Moduły > Zezwolenia w sekcji Widget Zezwolenia / Deklaracje dodaliśmy nową opcję „Nie wyświetlaj informacji o konieczności dodania powiadomienia z powodu przerwanej pracy przy braku uzupełnionego grafiku pracownika zatrudnionego na umowie cywilnoprawnej”. Domyślnie nowa opcja będzie wyłączona.