Zmiany w obszarze historii kontaktów #
Przebudowaliśmy moduł kontaktów, dostępny na profilach obiektów w systemie. Nowa funkcjonalność umożliwia jeszcze lepszą rejestrację historii kontaktów, dodawanie różnego rodzaju kontaktów oraz notatek.
Historia kontaktu jest dostępna z poziomu profilu obiektu, w menu po prawej stronie:

Po wejściu w historię kontaktu widoczna jest lista zarejestrowanych kontaktów np. z pracownikiem:

Na liście automatycznie pojawiają się:
- wysłane i otrzymane maile (otrzymane maile zaczytają się w przypadku włączonej opcji parsowania skrzynki, na którą przejdzie email)
- SMSy wysłane za pośrednictwem integracji
- połączenia wychodzące i przychodzące, w tym nieodebrane
Z tego miejsca można wysłać maila/SMSa lub po prostu dodać informację o kontakcie, która pozwoli zachować ciągłość komunikacji z pracownikiem, kandydatem lub klientem.
Podczas dodawania wpisu należy uzupełnić informacje o kontakcie:

Dostępne pola:
- Treść notatki – będzie widoczna nie tylko w historii kontaktu, ale również w notatkach na obiekcie.
- Typ kontaktu – pozwala informacyjne zapisać jaka była forma kontaktu. Dostępne są opcje:

- Data kontaktu – pozwala określić kiedy nastąpił kontakt.
- Filtry na liście kontaktów pozwalają sprawnie filtrować kontakty po dacie.
- Data przenosi się do pola „Data ostatniego kontaktu” na obiekcie oraz do kolumny „Data ostatniego kontaktu” na liście obiektów, co umożliwia sprawne filtrowanie obiektów po tej dacie.
- Status – Status oznacza stan wysyłki e-maila, wiadomości SMS lub wykonanego połączenia. Dodając ręcznie wpisy kontaktu można wskazać status relacji z danym kontaktem, czy też wynik przebiegu spotkania, rozmowy. Statusy można konfigurować w Ustawieniach > Statusy > Klienci / Pracownicy / Kandydaci.
- Data następnego kontaktu – ustawiona data przeniesie się na profil obiektu do pola „Data ostatniego kontaktu” oraz do kolumny na nowych listach obiektów.
- Umożliwia to sprawne filtrowanie obiektów po dacie następnego kontaktu (np. kadrowa filtrując listę pracowników po dacie następnego kontaktu wie, z którymi pracownikami powinna się skontaktować, a specjalista ds. sprzedaży filtrując listę klientów wie, z którymi klientami umówił się na kontakt w najbliższym czasie).
- Jeżeli pole Data następnego kontaktu jest już uzupełnione na obiekcie, podczas dodawania kontaktu możemy wybrać, czy ją nadpisać.
Data ostatniego kontaktu oraz Data następnego kontaktu to nowe pola systemowe. Aby były dostępne na profilu obiektu należy je włączyć w ustawieniach formularzy klientów / kandydatów / pracowników. Aby kolumny były widoczne na liście pracowników, należy je włączyć w ustawieniach widoku kolumn nad listą.
Listę kontaktów można dostosować do swoich potrzeb, włączając kolumny i filtrując po nich oraz tworząc własne widoki. Dostępne są kolumny:

Pozostałe #
- Archiwalność ankiet – podczas edycji ankiety możemy włączyć opcję „Archiwalna”. Spowoduje to, że ankieta nie będzie możliwa do wyboru podczas wysyłki ankiet/dodawania rekrutacji/tworzenia automatyzacji. Domyślnie lista ankiet nie wyświetla ankiet archiwalnych. Można jednak włączyć ich widoczność korzystając z filtrów nad listą.
- Umożliwiliśmy przenoszenie załączników z ankiety do profilu pracownika.
- Przywróciliśmy możliwości kopiowania danych z załączników w formacie PDF.
- Przywróciliśmy funkcjonalność podglądu notatek na podglądzie aplikacji.