W najbliższej aktualizacji wprowadziliśmy znaczące zmiany, które usprawnią zarządzanie formularzami, ankietami, grupami i zgodami. Pojawi się nowy, intuicyjny interfejs, a proces konfiguracji zostanie uproszczony. Dodatkowo, wzbogacimy funkcjonalność o mapowanie danych w formularzach, anonimowe ankiety, możliwość tworzenia zależności między polami oraz stronicowania ankiet. Usprawnimy także obsługę wielofirmowości. W module rekrutacji zrezygnujemy z etapu dodawania zgód RODO i zoptymalizujemy ustawienia, aby proces był jeszcze bardziej efektywny.
Formularze #
Kluczowe zmiany:
- Nowy, przebudowany interfejs
- Usprawnienia w przypadku konfiguracji wielofirmowej
- Dodawanie pól i konfiguracja widoczności i wymagalności
- Możliwość mapowania danych podczas edycji wartości pól własnych
- Tłumaczenie pól własnych i ich wartości
- Historia zmian w konfiguracji formularzy
- Tymczasowe wyłączenie możliwości konfiguracji opcji „Powiadom po zmianie”
- Konwersja danych po wdrożeniu
Ankiety #
Kluczowe zmiany:
- Nowa lista ankiet
- Nowe kolumny: Użycie oraz Data ostatniego użycia
- Krok 1: Dane
- Nowa opcja „Ankieta anonimowa” w ankiecie o typie „Ocena”
- Wsparcie AI w zakresie generowania ankiet
- Krok 2: Pola
- Nowy, przebudowany interfejs, spójny z formularzami
- Ustawianie zależności między polami
- Tłumaczenie pól własnych i ich wartości
- Podgląd ankiety
- Stronicowanie ankiety
- Wielofirmowość ankiet
- Konwersja danych po wdrożeniu
- Krok 3: Zbieranie odpowiedzi
- Krok 4: Wyniki
Grupy #
Zgody #
- Wielofirmowość zgód
- Podczas dodawania/edycji zgody:
- pojawi się pole „Dostępna na firmach„, gdzie można wybrać na których firmach zgoda będzie dostępna
- pojawi się sekcja „Domyślna widoczność zgód”, która umożliwi zdefiniowanie nie tylko domyślnej widoczności i wymagalności na formularzu aplikacyjnym i profilu pracownika, ale również na ankiecie do zatrudnienia.
- Jeśli w ankiecie dodano zgodę, która jest dostępna wyłącznie dla firmy A, osoby wypełniające ankietę w firmie B nie będą widzieć tej zgody.
- Podczas dodawania/edycji zgody:
Rekrutacja #
- Usunięcie trzeciego kroku rekrutacji (zgody RODO):
- konfigurowanie zgód RODO dostępne jedynie na ankiecie
- aby rekruter mógł edytować zgody RODO, powinien mieć dodane uprawnienie do edycji ankiet
- Zmiana lokalizacji ustawień:
- domyślna ankieta rekrutacji będzie konfigurowana w Ustawieniach > Moduły > Rekrutacje, w polu Domyślna ankieta
- wybór ankiety na rekrutacji pozostaje bez zmian
- domyślne informacje dot. rekrutacji (np. miejscowość, wynagrodzenie, godziny pracy) będą konfigurowane w Ustawieniach > Moduły > Rekrutacje, w polu Pola domyślnie widoczne na formularzu aplikacyjnym
- konfiguracja tych pól na rekrutacji pozostaje bez zmian
- konfiguracja pól na profilu kandydata, dostępnych podczas współdzielenia kandydata została przeniesiona do Ustawień > Formularze > Wspołdzielenie profilu.
- domyślna ankieta rekrutacji będzie konfigurowana w Ustawieniach > Moduły > Rekrutacje, w polu Domyślna ankieta
- Współdzielenie ankiet podczas współdzielenia profilu będzie niedostępne do czasu przebudowy modułu współdzielenia
- Niestandardowe style CSS ustawiane w Ustawieniach > Moduły > Rekrutacje > Formularz aplikacyjny > Ustawienia zaawansowane > Dodatkowe style CSS dla formularza aplikacyjnego oraz w ustawieniach konkretnych rekrutacji mogą nie działać po przebudowie modułu ankiet, ponieważ zmieniają się klasy CSS niektórych elementów ankiety. Postaramy się zapewnić ciągłość działania styli, jednak zachęcamy do zweryfikowania swoich formularzy aplikacyjnych po wdrożeniu. W przypadku chęci wprowadzenia zmian, zapraszamy do zgłaszania takiej potrzeby poprzez info@faktura.pl.
- Dodatkowe skrypty JavaScript dla formularza aplikacyjnego konfigurowane w Ustawieniach > Moduły > Rekrutacje > Formularz aplikacyjny lub w ustawieniach konkretnej rekrutacji będą przenoszone do znacznika <head> formularza, a nie do znacznika <body> jak dotychczas. Umożliwia to korzystanie z większej ilości skryptów takich jak Google Tag Manager, czy Facebook Pixel.
Pozostałe zmiany, które zostaną wdrożone 7.03.2025 #
- Pola własne (atrybuty) będą dostępne na nowych listach pracowników, projektów oraz zezwoleń oraz w raportach niestandardowych.
- Po wdrożeniu nowej wersji systemu, dotychczasowy zewnętrzny formularz zapotrzebowania zostanie trwale wycofany.